Artykuły prasowe

Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach
Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce.

Jak urozmaicić codzienne dania?
Nie oszukujmy się – wymyślne, zróżnicowane potrawy w codziennym jadłospisie wymagają dość sporo czasu nie tylko na samo przygotowanie, lecz także na zakupienie potrzebnych składników.
KAMPANIA Z KRANU WODA ZDROWIA DODA J.S. Hamilton
Firma J.S. Hamilton, specjalizująca się w analizach i badaniach laboratoryjnych, rozpoczęła właśnie akcję edukacyjną pt. „Z kranu woda zdrowia doda”, mającą na celu zachęcenie społeczeństwa do picia wody prosto z kranu.
KIEDY DATA WAŻNOŚCI PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH MA ZNACZENIE?
Prawie na każdym produkcie spożywczym możemy znaleźć oznaczenie informujące o jego dacie trwałości. Czy jednak wiesz, co w praktyce oznacza taka informacja?

Koszyk zakupowy w rękach konsumentek
W przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście produktów potrzebnych całej rodzinie, podejmuje kobieta.To cenna wskazówka dla marketerów, którzy chcąc trafić z informacjami o danych produktach, czy usługach powinni odpowiednio dopasować do pań przekaz reklamowy.

Dedykowane trio od Frutavity
Fruta Power, Fruta Relax i Fruta Smart- to nowe bakaliowe trio od Frutavity, marki stworzonej przez firmę Katolik Group. Podążając za trendem i upodobaniami klientów, produkty Frutavity dostarczają klientom nie tylko walory smakowe, ale jakość i czystą etykietę.
Rewolucja żywnościowa - Przyszłość żywności i wyzwania, przed którymi stoimy
Przy dostępnych zasobach i kurczeniu się gruntów ornych rolnicy stoją w obliczu trudnej sytuacji – w jaki sposób mogą wyżywić rosnącą i zurbanizowaną ludność bez dalszego niszczenia planety? Kluczem jest technologia, która otwiera drzwi do nowych możliwości inwestycyjnych.

SMAKOWITA JESIEŃ – Mateusz Gessler dla Pasażu Tesco
Jesień to niezwykle klimatyczna pora roku. Kolorowe liście, długie spacery, grube swetry, wieczory spędzane z kubkiem herbaty przy kominku i w towarzystwie ciekawej książki to kwintesencja tej wyjątkowej pory roku.

Trwają przygotowania do certyfikacji żywności programu „Doceń polskie”
Smak, wygląd i stosunek ceny do jakości. Już od 2011 roku Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” w ten sposób ocenia specjały należące do asortymentu polskich producentów żywności. Ostatnia tegoroczna certyfikacja odbędzie się 30 października.

Stylizacje w klimacie BAKALIOWE KIESZONKOWE
Jeansy to podstawa każdej garderoby! W kolekcji BAKALIOWE KIESZONKOWE znajdziesz fit & style dodatki, które będą pasować do każdej stylizacji! Wybór należy do Ciebie! Sprawdź naszą nową kolekcję i powitaj jesień w modnym stylu HELIO :-)
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.