Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Najnowszy raport MSC: zrównoważone połowy ryb i owoców morza nabierają tempa

2019-10-17

Sprzedaż ryb i owoców morza z certyfikatem MSC osiągnęła milion ton rocznie. Raport Working together for thriving oceans opublikowany 10 października br. przez organizację pozarządową MSC wskazuje na stały wzrost popytu oraz podaży na ryby i owoce morza ze zrównoważonych połowów.

więcej »
Tradycyjny składnik w wielu potrawach

Tradycyjny składnik w wielu potrawach

2019-10-16

Kremowy. Kuszący. Kultowy. Majonez Kielecki od pokoleń cieszy się uznaniem wirtuozów codziennych oraz odświętnych dań i dlatego zasmakować można go w tak wielu potrawach.

więcej »
200 zł miesięcznie wyrzuca do kosza statystyczna rodzina

200 zł miesięcznie wyrzuca do kosza statystyczna rodzina

2019-10-16

Według danych Eurostat każdy Polak marnuje 235 kg jedzenia rocznie, co w skali całego kraju daje 9 mln ton wyrzucanej żywności i plasuje nas na piątym miejscu w UE. Gospodarstwa domowe odpowiadają za ponad 50 proc. zmarnowanego jedzenia, co ma konkretne przełożenie na finanse rodzin.

więcej »
Owocowe czwartki, grillowe wtorki… a może babeczkowa środa? Czyli pomysły na Dzień Szefa

Owocowe czwartki, grillowe wtorki… a może babeczkowa środa? Czyli pomysły na Dzień Szefa

2019-10-16

Rynek pracownika wynikający z najniższego od lat bezrobocia sprawia, że firmy prześcigają się w pomysłach na pozapłacowe benefity dla osób zatrudnionych w swoich szeregach. Prywatna opieka medyczna, karnety na siłownię, owocowe czwartki, grillowe wtorki… pomysłów jest wiele! Dlaczego więc nie (...)

więcej »

Max Premium Burgers zmniejsza zużycie plastiku w restauracjach

2019-10-16

Szwedzka sieć restauracji wprowadza papierowe słomki we wszystkich restauracjach w Polsce. Wkrótce do swoich zamówień konsumenci otrzymają także drewniane mieszadełka.

więcej »

Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”

2019-10-16

Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.

więcej »
„Kulinarnie mocni” gotują i nie marnują

„Kulinarnie mocni” gotują i nie marnują

2019-10-16

"Kulinarnie Mocni" wystartowali z piątą edycją programu. W tym roku, organizatorzy stawiają szczególny nacisk na niemarnowanie jedzenia.

więcej »
Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera

Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera

2019-10-15

Fartuchy kuchenne i silikonowe formy do pieczenia – to nagrody w nowym programie konsumenckim, które można odebrać w salonikach Kolportera. Akcję „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” organizuje agencja reklamowa Hand Made, na zlecenie Ferrero Polska Commercial.

więcej »

ONZ docenia MAX Burgers i działania pozytywne dla klimatu

2019-10-15

26 września ONZ ogłosiła, że szwedzka rodzinna firma MAX Burgers jest jednym ze zwycięzców w tegorocznej edycji UN Global Climate Action Award i jedyną europejską firmą wyróżnioną w kategorii „Go Climate Neutral Now”.

więcej »
Kuchenne wariacje na temat sera topionego

Kuchenne wariacje na temat sera topionego

2019-10-14

Służą do smarowania pieczywa, chrupiących tostów lub naleśników. Przygotowywane zazwyczaj w przeróżnych wariacjach smakowych, w opakowaniach o charakterystycznych kształtach prostokątnych lub trójkątnych bloczków.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Najnowszy raport MSC: zrównoważone połowy ryb i owoców morza nabierają tempa
Sprzedaż ryb i owoców morza z certyfikatem MSC osiągnęła milion ton rocznie. Raport Working together for thriving oceans opublikowany 10 października br. przez organizację pozarządową MSC wskazuje na stały wzrost popytu oraz podaży na ryby i owoce morza ze zrównoważonych połowów.

Tradycyjny składnik w wielu potrawach Tradycyjny składnik w wielu potrawach
Kremowy. Kuszący. Kultowy. Majonez Kielecki od pokoleń cieszy się uznaniem wirtuozów codziennych oraz odświętnych dań i dlatego zasmakować można go w tak wielu potrawach.

200 zł miesięcznie wyrzuca do kosza statystyczna rodzina 200 zł miesięcznie wyrzuca do kosza statystyczna rodzina
Według danych Eurostat każdy Polak marnuje 235 kg jedzenia rocznie, co w skali całego kraju daje 9 mln ton wyrzucanej żywności i plasuje nas na piątym miejscu w UE. Gospodarstwa domowe odpowiadają za ponad 50 proc. zmarnowanego jedzenia, co ma konkretne przełożenie na finanse rodzin.

Owocowe czwartki, grillowe wtorki… a może babeczkowa środa? Czyli pomysły na Dzień Szefa Owocowe czwartki, grillowe wtorki… a może babeczkowa środa? Czyli pomysły na Dzień Szefa
Rynek pracownika wynikający z najniższego od lat bezrobocia sprawia, że firmy prześcigają się w pomysłach na pozapłacowe benefity dla osób zatrudnionych w swoich szeregach. Prywatna opieka medyczna, karnety na siłownię, owocowe czwartki, grillowe wtorki… pomysłów jest wiele! Dlaczego więc nie (...)

Max Premium Burgers zmniejsza zużycie plastiku w restauracjach
Szwedzka sieć restauracji wprowadza papierowe słomki we wszystkich restauracjach w Polsce. Wkrótce do swoich zamówień konsumenci otrzymają także drewniane mieszadełka.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

ONZ docenia MAX Burgers i działania pozytywne dla klimatu
26 września ONZ ogłosiła, że szwedzka rodzinna firma MAX Burgers jest jednym ze zwycięzców w tegorocznej edycji UN Global Climate Action Award i jedyną europejską firmą wyróżnioną w kategorii „Go Climate Neutral Now”.

Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera
Fartuchy kuchenne i silikonowe formy do pieczenia – to nagrody w nowym programie konsumenckim, które można odebrać w salonikach Kolportera. Akcję „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” organizuje agencja reklamowa Hand Made, na zlecenie Ferrero Polska Commercial.

Wielka loteria urodzinowa Lewiatana Wielka loteria urodzinowa Lewiatana
Polska Sieć Handlowa Lewiatan z okazji 25-lecia organizuje dla swoich klientów loterię urodzinową. Na zwycięzców czeka 10 samochodów osobowych Toyota oraz 100 tys. toreb na zakupy.

„Kulinarnie mocni” gotują i nie marnują „Kulinarnie mocni” gotują i nie marnują
"Kulinarnie Mocni" wystartowali z piątą edycją programu. W tym roku, organizatorzy stawiają szczególny nacisk na niemarnowanie jedzenia.

Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito