Artykuły prasowe

Wykwintność i prostota w jednym, czyli karnawał z Appetitą!
Perfekcyjna przekąska na karnawał?! Jest szybka, prosta i wzbudza zachwyt częstowanych gości. Wszystkie te cechy łączy w sobie… crostini! Przepyszne włoskie kanapeczki, których przygotowanie zajmuje niezwykle mało czasu, dają nieskończenie wiele możliwości kombinacji smaków.

Słodkie przekąski z wytrawną nutą majonezu
Majonez kojarzy nam się raczej z wytrawnymi potrawami. Doskonale podkreśla smak kanapek, sałatek czy innych słonych przekąsek. Niewiele osób wie, że ten popularny sos, to także idealny dodatek do… ciast!

Marka VIOLIFE nominowana do tytułu Game Changer w plebiscycie RoślinnieJemy
Marka Violife, która w 2020 roku pojawiła się na polskim rynku w za sprawą firmy Upfield, została nominowana do plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Game Changer. Tytuł przyznany zostanie marce, której działania w największym stopniu przyczyniają się do zwiększenia dostępności produktów roślinnych.

Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
The Vegetarian Butcher - bezmięsna rewolucja na talerzu!
Zaskakująco smaczne i soczyste – takie jest mięso roślinne The Vegetarian Butcher. Już od 14 stycznia produkty te będą dostępne w sieci sklepów Biedronka w całej Polsce.

Zdrowe postanowienia noworoczne. W 2021 odżywiam się zdrowo i dbam o serce
Początek roku to czas, kiedy planujemy wprowadzić zmiany w naszym stylu życia, by np. być zdrowszym. W tym kontekście naszym najważniejszym postanowieniem noworocznym może być zadbanie o kondycję serca dzięki lepszemu odżywianiu się.

W styczniu podejmij roślinne wyzwanie! Wraz z VIOLIFE dołącz do akcji Veganuary!
Początek Nowego Roku to idealny moment na wprowadzenie zmian w swojej diecie. Dlatego marka Violife zachęca, by podjąć roślinne wyzwanie i dołączyć do akcji Veganuary.

Niewyspany i zestresowany? Nowoczesny smartwatch może pomóc
Obecna sytuacja na świecie mocno wpłynęła na nasze samopoczucie – sprawiła, że stresujemy się bardziej niż przed pandemią, a cierpi na tym nasz sen.

DOMOWY ZIMOWY GRZANIEC
Huhuha nasza zima zła! Rozgrzewamy się przed Sylwestrem i nie dajemy się temperaturze za oknem! Pijemy grzaniec HELIO i cieszymy się odejściem starego, a nadejściem Nowego Roku! ;-)

Pół żartem, pół serio – 30 grudnia Dzień Serka Wiejskiego
Grudzień obfituje w okazje, w których obchody włączamy się z dużym entuzjazmem. Obok Mikołajek, Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Nowego Roku w kalendarzu jest jeszcze jedna, szczególna data. Okazuje się, że 30 grudnia kilka lat temu zasłynął, choć nieco przypadkowo, jako Dzień Serka Wiejskiego.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Najczęściej czytane artykuły:
M&M'S rusza z nową aktywacją: Złap swoją pczkę!
M&M’S®, jedna z najbardziej kultowych marek słodyczy, rozpoczęła nową aktywację promującą wspólne chwile z rodziną i przyjaciółmi. Do kampanii dołączona jest loteria, w której do 29 czerwca można zdobyć bilety w formie voucherów na festiwale i koncerty.
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.