M&M'S rusza z nową aktywacją: Złap swoją pczkę!
M&M’S®, jedna z najbardziej kultowych marek słodyczy, rozpoczęła nową aktywację promującą wspólne chwile z rodziną i przyjaciółmi. Do kampanii dołączona jest loteria, w której do 29 czerwca można zdobyć bilety w formie voucherów na festiwale i koncerty.
Pokolenie Z spędza znacznie mniej czasu na kontaktach twarzą w twarz – aż o 40% mniej niż starsze generacje. Marka M&M’S® postanowiła zareagować na tę zmianę społeczną i stworzyć kampanię, która zachęci młodych ludzi do budowania relacji w realnym świecie.
W ramach akcji wprowadzone zostały wyjątkowe opakowania M&M’S®, zawierające dowcipne komunikaty od kultowych bohaterów marki. Mają one ułatwiać rozpoczęcie rozmowy i zachęcać do spędzania czasu razem. Dodatkowo, dzięki stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy można wysłać żartobliwą wiadomość do znajomego, podpisaną przez jedną z postaci M&M’S®.
W kampanii przewidziano także loterię, której nagrody mają sprzyjać integracji i rozrywce. Do wygrania jest 5 voucherów o wartości 1400 zł na festiwale oraz 25 voucherów po 100 zł na koncerty.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy od 26 maja do 29 czerwca 2025 roku kupić dowolny produkt M&M’S®, zachować paragon i zgłosić się przez stronę internetową kampanii. Każda osoba może zdobyć jedną nagrodę, ale ma możliwość przesłania do 10 zgłoszeń.
Całości towarzyszy rozbudowana kampania marketingowa w sieci i mediach społecznościowych. Planowaniem mediów zajmuje się Mediacom, loterię obsługuje Brandcomm, a działania PR prowadzi Garden of Words Group.
O firmie Mars
Mars to firma rodzinna o ponad stuletniej historii, oferująca kultowe słodycze, produkty do żucia i karmy dla zwierząt. Marka obecna jest w 80 krajach i zatrudnia ponad 140 000 pracowników, których łączy wspólny system wartości oparty na Pięciu Zasadach. Mars wierzy, że sposób prowadzenia biznesu dzisiaj ma bezpośredni wpływ na kształt świata jutra.
Więcej informacji: www.mars.pl
Nadesłał:
SP167613
|