Artykuły prasowe

Grześki z loterią i kampanią reklamową
We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody o łącznej wartości prawie 450 tysięcy złotych.

LIDL WPROWADZA MAŁE KOSZYKI ZAKUPOWE
Od 1 marca we wszystkich sklepach Lidl pojawiły się małe koszyki zakupowe. Mają pojemność 40 litrów, wysuwaną rączkę i kółka, dzięki czemu można w nich wygodnie przewozić wybrane produkty.

Kolor ma znaczenie, czyli jak wybierać wiosenne warzywa?
Wiosna to czas, kiedy warto zmienić sposób odżywiania, a dostęp do świeżych warzyw bardzo nam to ułatwi. Jednak na jakie się zdecydować? Jak się okazuje, najlepszym sposobem jest dobór warzyw ze względu na ich… kolor. Wydaje się to dość ekscentryczne, jednak w tym szaleństwie jest metoda.

Naturalne mleko – „u Lodziarzy” i w mlekomatach
Od pewnego czasu coraz chętniej sięgamy po jak najmniej przetworzone produkty. Dowodem na to jest chociażby zainteresowanie lodami z Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”, które powstają wyłącznie na bazie naturalnych składników.

Lambertz - słodycze wyrażające uczucia. Ekskluzywna mieszanka ciasteczek w opakowaniu okolicznościow
Znana od wielu lat na rynkach całego świata firma Lambertz proponuje wykwintną mieszankę aż 31 rodzajów ciasteczek zamkniętych w pięknym okolicznościowym opakowaniu „Kocham Cię” – idealnym na Walentynki i każdą inną okazję wartą wyrażenia głębokich uczuć.
Zboże smakuje i inspiruje - rusza ogólnopolski program informacyjno-promocyjny!
„Zboże smakuje i inspiruje” – pod takim hasłem zrealizowany zostanie informacyjno-promocyjny program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II”.

Wiosenne zmiany rozpocznij od pysznych i pożywnych śniadań!
Nie ma lepszej pory roku na zmiany niż wiosna. Zaczynamy zwiększać naszą aktywność fizyczną, wymieniamy garderobę, zmieniamy fryzury, a także nasze nawyki żywieniowe. Mimo to, pierwsze śniadanie często zostawiamy na szarym końcu naszych postanowień.

Kampania bilbordowa Cisowianki
Marka Cisowianka rozpoczyna miesięczną kampanię bilborodową informującą o współpracy z UNICEF.

Bądź smart – już dziś zaplanuj święta z Galeo
Wielkanoc to dla większości polskich rodzin duży wydatek – często nawet rzędu kilkuset złotych. Jak zaplanować ją z wyprzedzeniem, aby uniknąć zbędnych kosztów oraz skumulowania domowych prac w jednym czasie, podpowiada Galeo.

Nowe produkty spożywcze w ofercie Saloników Prasowych Kolportera
Kolporter wprowadza do sprzedaży w swoich salonikach prasowych aż cztery nowe produkty spożywcze – słodycze i słone przekąski.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!