Artykuły prasowe
Wafle Familijne partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”
Marka Familijne została partnerem kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Najbardziej rodzinne wafelki w Polsce będą obecne w 100 odcinkach popularnego formatu telewizyjnego, począwszy od 26 marca do końca czerwca br. Powyższe działania to kolejny element trwającej od stycznia kampanii reklamowej.
Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!
Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter.

Łowicz zmienia się dla najmłodszych! Nowa odsłona dżemów 100% z owoców EXTRA GŁADKICH
Łowicz prezentuje pyszną propozycję stworzoną specjalnie z myślą o najmłodszych smakoszach! Marka wprowadziła do swojej oferty znane i lubiane dżemy 100% z owoców EXTRA GŁADKIE w trzech wyjątkowo lubianych przez dzieci, ale też dorosłych smakach: truskawka,brzoskwinia i wiśnia.

Zapiekanka - codziennie inny obiad
Ciągnący się, stopiony ser to jedna z tych rzeczy, którym trudno się oprzeć. Można się oczywiście powstrzymywać, ale na szczęście można też przyrządzić w domu pyszną zapiekankę. Jaką? Galeo podpowiada.

Jak połączyć relaks przy lampce wina z pomocą potrzebującym kotom? Z Cote to proste!
Cote to o wiele więcej niż wino. To wspólne wieczory w miłym towarzystwie, chwile relaksu z dobrą książką i spotkania z przyjaciółmi. To także coś, czego nie daje żaden inny trunek – to okazja do pomocy zwierzętom dzięki akcji „Nakarm koty z Cote”.
Susza nie odpuszcza – my też nie możemy
Mimo, że od konferencji poświęconej suszy minął już miesiąc, w środowisku rolniczym wciąż jest głośno o spotkaniu, a temat suszy podejmowany jest coraz częściej i śmielej - Pierwsze działania zostały już podjęte, ale miejmy nadzieję, że to dopiero początek - komentuje B. Berka, prezes „Agromax.

Domowe sposoby na porządek w domu
Nie wszystko co “bio”, “eko”, “zdrowe” jest droższe niż standardowy produkt. Przykład? Środki czystości. Te samodzielnie zrobione są nie tylko bezpieczniejsze dla naszego organizmu, ale przede wszystkim naturalne: nie drażnią naszej skóry i nie wywołują alergii i wysypek. Od czego więc zacząć, (...)

Mieszanka ciasta – wiesz co kupujesz, a do tego nie potrzebujesz… szklanki
Zapach domowego ciasta wydobywający się z kuchni to nieodzowny element wspomnień z dzieciństwa. Wiele osób, przekonanych o braku talentu kulinarnego nie próbuje nawet samodzielnie odwzorować maminych lub babcinych wypieków i poszukuje ich w okolicznych cukierniach. Ci, którzy (...)

Hygge, lagom, ikigai, sisu, skogluft... czyli jak zagraniczne mądrości, przełożyć na polskie realia
Hygge, lagom, ikigai, sisu, skogluft... obcojęzycznie brzmiące nazwy postaw życiowych szturmem zdobyły serca, głowy i… portfele Polaków. Niestety, sprawiają, że w pogoni za szczęściem ukrytym w tych hasłach często czujemy się jeszcze bardziej sfrustrowani tym, (...)
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.