Wtorek, 2011-04-5 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Jagody i czekolada, czyli słodkości ukryte w nowych babeczkach Gellwe
Wiosenne słońce z pewnością wywoła w nadchodzących dniach radość i uśmiech na naszych twarzach. Kolejnym powodem do słodkiego tym razem uśmiechu będą dwie pyszne nowości, jakie przygotowała marka Gellwe: babeczki z jagodami oraz babeczki z czekoladą i lukrem.
Rusza kolejna kampania Wadowickich Kremówek Papieskich marki Gellwe
1 kwietnia br. startuje telewizyjna kampania reklamowa marki Gellwe, dedykowana Wadowickim Kremówkom Papieskim, w tym ich edycji specjalnej.
No to Frugo! – kultowa marka w rękach FoodCare
Spółka FoodCare, właściciel marek Gellwe, Fitella, Tiger, Black, n-gine i 4MOVE poinformowała o podpisaniu umowy zakupu marki Frugo od jej dotychczasowego właściciela, firmy Aflofarm.
Telewizyjna kampania Cukru Królewskiego
Przez cały marzec w telewizji publicznej, TVN oraz Polsat, Cukier Królewski prowadził kampanię billboardową. Jej celem było poinformowanie jak największej liczby konsumentów o przyznaniu marce Cukier Królewski godła Złoty Laur Konsumenta 2010. Kampania rozszerzona została również o prasę.
Wiosenne urozmaicenie na talerzu – Ryba grillowana z warzywami
Kolorowe talerze pełne świeżych warzyw wracają na nasze stoły wraz z wiosną. W tym roku FRoSTA udekoruje je Rybą grillowaną w lekkim ziołowym sosie.
GutPR i Czaniecki Makaron
W marcu 2011 roku podpisana została umowa na obsługę z zakresu media relations pomiędzy firmą Czanieckie Makarony sp. z o. o. a agencją GutPR.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów, ale także pyszne przekąski. To będzie Twoje idealne miejsce na relaks podczas intensywnych zakupów!
Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz przysmaki, które powróciły na sezonową półkę.
Pochodzenie nerkowców – skąd pochodzą te niezwykłe orzechy?
Nerkowce, czyli popularne orzechy nerkowca, są cenione na całym świecie nie tylko za swój delikatny, lekko słodki smak, ale także za bogactwo wartości odżywczych. Ale czy zastanawialiście się kiedyś, skąd pochodzą te wyjątkowe orzechy?
Rogal Świętomarciński: sekret pysznej tradycji, która zawładnęła Polską!
Historia, tradycja i sekret receptury
Premiera nowego smaku kapsułek Waterdrop - Frosted Lime
Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Austriacka marka wprowadza nowy smak Microdrinków – Frosted Lime.
Najczęściej czytane artykuły:
Przerażająco dobra oferta w Pizza Hut! Premierowa The Black Pizza już dostępna
Już od 15 października w menu wszystkich restauracji Pizza Hut czeka wielka halloweenowa premiera - The Black Pizza. To debiut oryginalnej oferty, ale marka już teraz zapowiada, że zamierza co roku celebrować straszny sezon w Polsce!
Cukierek albo... pizza?
Premiera nowego smaku kapsułek Waterdrop - Frosted Lime
Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Austriacka marka wprowadza nowy smak Microdrinków – Frosted Lime.
Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się wartościami, które reprezentują firmy. Foxy doskonale rozumie te oczekiwania, dlatego w centrum swojej działalności stawia na produkcję z wykorzystaniem energii pozyskiwanej jedynie z odnawialnych źródeł.
Rogal Świętomarciński: sekret pysznej tradycji, która zawładnęła Polską!
Historia, tradycja i sekret receptury
Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch La Belle Vie! rusza z akcją handlową
Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając klientów do odkrycia nowych smaków i artykułów spożywczych prosto z kraju znad Sekwany.