Artykuły prasowe

Nadchodzi czas wyborów: polityka zero waste w twojej lodówce
Dlaczego wyrzucam rocznie 235 kg produktów spożywczych?- to pytanie powinien zadać sobie każdy z nas. Statystyki pokazują bowiem, że głównym „producentem” wyrzucanej żywności są gospodarstwa domowe (53%), a przeciętny Polak w ciągu roku marnuje właśnie około 235 kg jedzenia.

Ketchupik Kielecki nie tylko do szkolnych kanapek
Letnie upały wreszcie ustąpiły łagodnej, jesiennej aurze, a to znak, że nasze pociechy mogą z powrotem zasiąść za szkolną ławką.

Zaskakujące połączenie smaków w nowych cukierkach Mentos
Kultowa marka Mentos wprowadziła nową edycję limitowaną cukierków do żucia, która będzie dostępna wyłącznie na polskim rynku. Cherry & Pineapple to zaskakująca propozycja łącząca w sobie smak orzeźwiającego ananasa i soczystej wiśni.

Student wybiera ścieżkę kariery
Młodzi ludzie racjonalnie podchodzą do wyboru studiów. Już niemal połowa z nich sprawdza, co czeka ich na rynku pracy po zakończeniu nauki. Pracodawcy chcąc zapewnić sobie pracowników, muszą już teraz podejmować działania employer brandingowe i dbać o to, jak są postrzegani.
Złota Wiśnia w nowej, stylowej szacie
Elegancko zapakowane praliny to uniwersalny, niezobowiązujący prezent z klasą na każdą okazję. Teraz wyjątkowe wiśnie w likierze Solidarności kuszą zarówno wybornym smakiem, jak i stylowym wizerunkiem. Złota Wiśnia w nowej szacie graficznej jest już dostępna w sklepach.

Światowy Dzień Musztardy – świętuj w pysznym stylu!
Nie tylko parówki czy kiełbaska z grilla idealnie smakują w połączeniu z musztardą. To wyjątkowy produkt, który doczekał się nawet własnego święta. Dokładnie 6 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Musztardy, który warto uczcić wyjątkowymi kreacjami kulinarnymi.
Suszone pomidory z żurawiną w oleju z ziołami OLE!
Doskonała przekąska, wyjątkowy element przystawki, a także inspiracja do kulinarnych eksperymentów – tym wszystkim są.
Sadownictwo z grupami producenckimi czy bez?
Ten rok pokaże, że nie da się jabłek sortować w stodole i byle jak – prognozują członkowie Unii Owocowej. W tym sezonie, zdaniem ekspertów, jabłka będą droższe, ale też wzrosną wymagania odbiorców hurtowych i konsumentów.
Wystartowało ZŁOTOBRANIE – loteria Solidarności ze złotymi nagrodami
Jesienne dni osładzać i ozłacać będą Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia. Od września do końca listopada potrwa przygotowana przez Solidarność loteria „Złotobranie”. W puli nagród codziennie czekają złote nagrody: złotówki na kartach przedpłaconych, a w wielkim finale do wygrania jest Toyota Yaris.
TO JUŻ 60-LAT VEGETY!
Produkty marki Vegeta zajmują wiodącą pozycję na rynku przypraw uniwersalnych i są gwarancją sukcesu kulinarnego. Dostępne są w ponad 40 krajach na całym świecie. W Polsce to marka nr 1 w kategorii przypraw uniwersalnych sypkich. W tym roku obchodzi swoje 60. urodziny.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.