Artykuły prasowe

Do herbaty, do ciast, na zdrowie !
Ekologiczny mus z owocu czarnego bzu Runoland

Appetita sponsorem drugiej edycji BlogerChef’a
Marka Appetita została sponsorem drugiej edycji konkursu kulinarnego BlogerChef. Jej przyprawy będą dodawały smaku i aromatu daniom przygotowywanym przez uczestników w trakcie pięciu półfinałowych eventów kulinarnych oraz podczas wielkiego finału.

Napoje niegazowane marki Hellena – owocowa propozycja dla całej rodziny
Święta i karnawał to magiczny czas, spędzany z najbliższymi. Ale każdy okres roku jest dobry, aby celebrować chwile z rodziną. Warto wtedy sięgać po produkty najwyższej jakości.

Wiórki kokosowe Siesta - baza do karnawałowych eksperymentów
Wiórki kokosowe to jeden z najczęściej używanych składników w kuchni. Trudno wyobrazić sobie bez nich ciasta i desery. Stanowią też ciekawy dodatek do dań wytrawnych np. mięs i owoców morza.

Appetita zaprasza na pokazy kulinarne
Marki Appetita, De'Longhi i Kenwood zapraszają na kulinarne show, które odbywają się w przedświąteczne weekendy w wybranych miastach Polski: 7 i 8 grudnia w Media Markt Wrocław, a 14 i 15 grudnia w Media Markt Czeladź.

Aromatyczne święta z przyprawami Appetita
Magia świąt: bliscy zgromadzeni przy wspólnym stole, zapach choinki, dźwięki uroczystych kolęd oraz smaki i zapachy znane od dziecka.

Smaczny upominek, w sam raz na Mikołajki
Nietuzinkowe, gustownie zapakowane co nieco to świetny pomysł na podarunek dla znajomych. Taki niezobowiązujący prezent można kupić bezpośrednio od polskich producentów, zamawiając go przez internet. Będzie pysznie!

TRADYCYJNIE SMACZNE USZKA Z GRZYBAMI MARKI JAWO
Najsmaczniejsze są te niewielkie, starannie i pieczołowicie lepione grudniowymi wieczorami, gdy wcześnie zapadająca noc przypomina o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia.

Pierre Winther autorem zdjęć do nowej kampanii Finlandia® Vodka
Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf i reżyser filmowy Pierre Winther.

Nowa kampania Finlandia® Vodka
Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!