Artykuły prasowe

Vobro Love&Cherry - dłuższa chwila przyjemności z wiśniami w likierze
Vobro Love&Cherry to bombonierka o wyjątkowym, wiśniowym smaku, która nieustannie cieszy się zainteresowaniem klientów na całym świecie.

Kolekcja Affinity Villeroy & Boch tłem dla kulinarnych kompozycji w konkursie Bocuse d’Or 2015
Bocuse d’Or to kulinarna olimpiada! Najlepsi kucharze z całego świata stają w szranki w najbardziej prestiżowym międzynarodowym konkursie branży gastronomicznej. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia nie zabraknie partnera konkursu – firmy Villeroy & Boch. Wielki finał już 27-28 stycznia w Lyonie!

365 dni z wodą
Woda jest jednym z podstawowych składników naszej codziennej diety. Niestety zazwyczaj przypominamy sobie o niej dopiero w momencie, gdy odczuwamy pragnienie – najczęściej latem. Jednak dla zdrowia powinniśmy ją spożywać codziennie – w określonych, dla każdego indywidualnie ilościach.

Balsamiczna esencja smaku – polewa Glassa Gastronomica marki Ponti
Głęboka nuta smakowa polewy stworzonej na bazie octu balsamicznego od dawna znana jest mistrzom sztuki kulinarnej, jako niezastąpiony komponent wielu wyrafinowanych dań. Jednak dziś nie trzeba już przygotowywać tego specjału samemu, skrupulatnie ważąc i odmierzając proporcje złożonej receptury.

ZaSnackuj w karnawale!
Noworoczne szaleństwa? Tylko w gronie najlepszych znajomych i rodziny, przy suto zastawionym stole oraz dobrej muzyce! Rok 2015 warto zacząć nie tylko z dobrym nastrojem, ale także ze smacznymi przekąskami. WSP „Społem” na karnawałowe spotkania poleca Snack – Przysmak Świętokrzyski.

Dodatki do karnawałowych potraw
Karnawałowe przyjęcie lada chwila, a Ty nie masz pomysłu na menu? Spokojnie! Dania z dodatkiem produktów Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” zaskoczą Twoich gości nie tylko wyglądem, ale przede wszystkim smakiem. Ponadto, przygotujesz je w „mgnieniu oka”!

Kultowy produkt w nowym wydaniu – koncentrat pomidorowy Dawtona w odmienionym opakowaniu
Na naszym rynku zyskał już miano kultowego. Obecny w niemal każdym polskim domu od ponad dekady, jest niezastąpionym składnikiem wielu dań. Teraz znajdziemy go na półkach w nowym słoiczku i w nowej gramaturze!

Żywność pod lupą. XV audyt produktów biorących udział w programie „Doceń polskie”
Najwyższa jakość i polskie pochodzenie - tak w skrócie można opisać cechy żywności nagrodzonej certyfikatem Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. 28 stycznia w Krakowie odbędzie się kolejny audyt wyrobów biorących udział w tym przedsięwzięciu.

Przez filiżankę do serca – walentynkowe kompozycje marki Czas na Herbatę
Dzień Zakochanych jak żaden inny sprzyja miłosnym uniesieniom. Niepowtarzalne kompozycje herbat marki Czas na Herbatę, takie jak nowość – unikatowe, herbaciane serduszko - staną się wyjątkowym upominkiem dla ukochanej osoby oraz pomogą podkreślić romantyzm przeżywanych wspólnie chwil.

Deser na Dzień Babci? Zwykły-niezwykły budyń!
Sięgnij po sprawdzony deser i przywołaj emocje sprzed lat. Dzień Babci to doskonała okazja, by wrócić do tradycyjnych smaków, pamiętanych z dzieciństwa i nadać im nowoczesny wymiar. Podając pucharek aksamitnego budyniu Delecta z oryginalnymi dodatkami, zatrzymaj się w biegu i oddaj wspomnieniom.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Starbucks startuje z orzeźwiającym letnim sezonem!
Dzięki Starbucks już dziś możemy zanurzyć się w niesamowitych smakach lata. Ciesz się długimi, pełnymi słońca dniami i czasem spędzanym na świeżym powietrzu z nowym, sezonowym napojem Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, dostępnym w kawiarniach sieci już od 29 kwietnia!
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najczęściej czytane artykuły:
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.
Starbucks startuje z orzeźwiającym letnim sezonem!
Dzięki Starbucks już dziś możemy zanurzyć się w niesamowitych smakach lata. Ciesz się długimi, pełnymi słońca dniami i czasem spędzanym na świeżym powietrzu z nowym, sezonowym napojem Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, dostępnym w kawiarniach sieci już od 29 kwietnia!