Artykuły prasowe

Pasta Italia – makaronowa uczta od FRoSTY
Włosi uwielbiają pastę. Makaron w rozmaitych kolorach i kształtach – muszelek, rurek, kokardek, długich i cienkich nitek lub szerokich zwiniętych w gniazda wstążek – to podstawa ich kuchni.

Prażone, orzechowe nowości w ofercie marki KRESTO
Zasiadając przed telewizorem, komputerem czy podczas domowych spotkań towarzyskich wiele osób chętnie sięga po różnego rodzaju przekąski. Nierzadko wybieramy te, które są jedynie źródłem pustych kalorii i nie mają prawie żadnych wartości odżywczych.

Tajemnice etykiet – czytajmy na zdrowie!
Decydując o zakupie konkretnego produktu spożywczego zwracamy uwagę na kilka czynników. Nieprzerwanie od lat na pierwszym miejscu króluje cena, oprócz tego liczy się nazwa producenta, nierzadko reklama i wygląd opakowania, bardzo często wymieniana jest jakość.

Minister rolnictwa honorowym patronem programu „Doceń polskie”
Stanisław Kalemba, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, objął honorowym patronatem tegoroczną edycję Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Przedsięwzięcie promujące rodzimą żywność realizowane jest czwarty rok.

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel - "Lubię to"
Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów.

Jawo - Czas na pierogi
Boże Narodzenie to czas wyjątkowy, spędzany w gronie rodzinnym. To dni, w których chcemy odciąć się od pracy, odpocząć od codziennych obowiązków i spędzić miłe chwile z rodziną – nie w kuchni. Co koniecznie musi znaleźć się na świątecznym stole?

Lada chłodnicza w sklepie osiedlowym
Obecnie nawet niewielki sklep osiedlowy musi oferować stosunkowo szeroki asortyment produktów spożywczych, wliczając w to także produkty wrażliwe, wymagające określonych warunków przechowywania.

Piątnica umacnia swoją markę i awansuje w rankingach
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska z Piątnicy pnie się w górę w rankingach największych polskich przedsiębiorstw oraz najsilniejszych polskich marek. Wartość marki w 2013 roku została wyceniona na 296 mln zł.

Karnawałowe menu z Ryżem Basmati Britta
Karnawał - czas tańca, nieokiełznanej zabawy oraz wyśmienitego menu. Pełen radosnej energii początek nowego roku inspiruje do kulinarnych poszukiwań. Marka Britta prezentuje szlachetny Ryż Basmati, stanowiący wspaniałe uzupełnienie dań o egzotycznym charakterze.

Pyszne i zdrowe śniadanie – Szynka zrazowa z linii Natura firmy Nove
Odkąd w Polsce pojawiły się super- i hipermarkety trwa dyskusja, które produkty mięsne bezpieczniej kupować – te pakowane próżniowo czy tradycyjnie krojone i podawane przez sprzedawcę.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.