Producent Pasztetu Podlaskiego zaprasza do zabawy na śniegu
Marka Podlaski po raz drugi organizuje akcję promocyjną na stokach narciarskich. Tegoroczna edycja PodlaSKI Cup, prowadzona pod hasłem „Podlaski wiele zmienia”, obejmie najpopularniejsze w Polsce ośrodki narciarskie – Krynicę Zdrój oraz Białkę Tatrzańską.
Akcja nawiązuje do wcześniejszych działań promujących Pasztet Podlaski – najbardziej znany pasztet w Polsce. W obu miejscowościach na stokach narciarskich pojawią się punkty PodlaSKI Cup, a w nich konkurencje sportowe z nagrodami, m.in. slalom zjazdowy, kręgle na śniegu, mini golf, rzutki czy rywalizacja w hula-hoop, a także bezpłatne lekcje narciarstwa dla wielbicieli Pasztetu Podlaskiego. Atrakcje będą czekały przez cały weekend 21-23 lutego od godz. 10-16.00 w Białce Tatrzańskiej. Wcześniej (24-26.01.) akcja gościła na stokach Krynicy Zdroju.
Dzięki PodlaSKI Cup firma Drosed – producent Pasztetu Podlaskiego - chce dotrzeć do młodych konsumentów marki i przypomnieć im smak pasztetu, który znają od dzieciństwa.
Za organizację akcji i materiały graficzne odpowiada Agencja Reklamowa Brandcomm Polska. Więcej informacji na stronie www.facebook.com/PodlaskiDrosed.
Nadesłał:
JBcomm
|