Artykuły prasowe

IMR dłużej z Bieluchem
IMR advertising by PR przedłużyła o kolejny rok umowę o współpracy w zakresie PR produktowego i korporacyjnego ze Spółdzielnią Mleczarską Bieluch w Chełmie.

Ponad 1,6 tys. konsumentów przetestowało nowości FRoSTY
Znamy już wyniki konsumenckiego badania produktów przeprowadzonego pod koniec 2013 r. w ramach programu „FRoSTERZY”.

North Coast przedłuża umowę z MLP Group
Firma North Coast przedłużyła umowę najmu w parku MLP Pruszków I. North Coast obecnie wynajmuje ok. 4000 m2 powierzchni magazynowej i biurowo-socjalnej.

Pasta Italia – makaronowa uczta od FRoSTY
Włosi uwielbiają pastę. Makaron w rozmaitych kolorach i kształtach – muszelek, rurek, kokardek, długich i cienkich nitek lub szerokich zwiniętych w gniazda wstążek – to podstawa ich kuchni.

Prażone, orzechowe nowości w ofercie marki KRESTO
Zasiadając przed telewizorem, komputerem czy podczas domowych spotkań towarzyskich wiele osób chętnie sięga po różnego rodzaju przekąski. Nierzadko wybieramy te, które są jedynie źródłem pustych kalorii i nie mają prawie żadnych wartości odżywczych.

Tajemnice etykiet – czytajmy na zdrowie!
Decydując o zakupie konkretnego produktu spożywczego zwracamy uwagę na kilka czynników. Nieprzerwanie od lat na pierwszym miejscu króluje cena, oprócz tego liczy się nazwa producenta, nierzadko reklama i wygląd opakowania, bardzo często wymieniana jest jakość.

Minister rolnictwa honorowym patronem programu „Doceń polskie”
Stanisław Kalemba, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, objął honorowym patronatem tegoroczną edycję Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Przedsięwzięcie promujące rodzimą żywność realizowane jest czwarty rok.

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel - "Lubię to"
Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów.

Jawo - Czas na pierogi
Boże Narodzenie to czas wyjątkowy, spędzany w gronie rodzinnym. To dni, w których chcemy odciąć się od pracy, odpocząć od codziennych obowiązków i spędzić miłe chwile z rodziną – nie w kuchni. Co koniecznie musi znaleźć się na świątecznym stole?

Lada chłodnicza w sklepie osiedlowym
Obecnie nawet niewielki sklep osiedlowy musi oferować stosunkowo szeroki asortyment produktów spożywczych, wliczając w to także produkty wrażliwe, wymagające określonych warunków przechowywania.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!