Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Wiosenny przepis na grillowane filety Zagrodowego z gruszkami i oscypkiem

Wiosenny przepis na grillowane filety Zagrodowego z gruszkami i oscypkiem

2014-04-07

Wiosenna kuchnia jest lekka i prosta, bo szkoda tracić czas, kiedy pogoda za oknem zachęca do aktywności na świeżym powietrzu.

więcej »
Wyróżnienia Superbrands dla marek Grupy Colian

Wyróżnienia Superbrands dla marek Grupy Colian

2014-04-07

Goplana, Grześki i Jeżyki, marki Grupy Colian, otrzymały prestiżowe wyróżnienia The Superbrands Ltd, niezależnej międzynarodowej organizacji, promującej ideę brandingu. Marki znalazły się wśród elitarnego grona silniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.

więcej »
Gotówka na wakacje od marki Familijne

Gotówka na wakacje od marki Familijne

2014-04-07

Marka Familijne startuje z drugą edycją loterii Gotówka na wakacje. W tegorocznej jej odsłonie do zdobycia jest aż 1 549 nagród o łącznej wartości ponad 150 000 zł. Poza pieniędzmi na upragniony letni odpoczynek, do wygrania są rodzinne gry planszowe. Sprzedaż promocyjna trwa od 1.05 do 31.08.2014 r

więcej »
Tradycyjnie na Wielkanoc

Tradycyjnie na Wielkanoc

2014-04-07

Ekologiczny żurek domowy Runoland

więcej »
Na Wielkanoc… Baba drożdżowa z lukrem od Delecty

Na Wielkanoc… Baba drożdżowa z lukrem od Delecty

2014-04-07

Pachnąca baba drożdżowa, udekorowana lukrem lub kruszonką to słodka klasyka wielkanocnego stołu. Przygotowanie jej w tradycyjny sposób wymaga umiejętności… i cierpliwości. Jeśli brak Ci czasu, sięgnij po pyszne ciasto ze świątecznej oferty limitowanej Delecty i pozwól się zainspirować!

więcej »
Domowe ciasta na Wielkanoc w silnej kampanii Z.T. Bielmar

Domowe ciasta na Wielkanoc w silnej kampanii Z.T. Bielmar

2014-04-07

Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce.

więcej »
World Food Warsaw 2014 z udziałem przedstawicieli programu „Doceń polskie”

World Food Warsaw 2014 z udziałem przedstawicieli programu „Doceń polskie”

2014-04-04

Wystawcy z Polski i zagranicy, panele dyskusyjne,konferencje poświęcone żywności i trendom w branży spożywczej oraz pokazy kulinarne - tak w dużym skrócie zapowiadają się I Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw 2014. W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele programu "Doceń polskie".

więcej »
Podatkowy bonus dla polskich importerów alkoholu

Podatkowy bonus dla polskich importerów alkoholu

2014-04-03

Dobra wiadomość dla małych i średnich firm zajmujących się importem i hurtową sprzedażą alkoholi. W Polsce ruszył pierwszy usługowy skład podatkowy, dzięki któremu będą mogli później płacić podatek akcyzowy. Do tej pory przywilej ten dostępny był tylko największym firmom w branży

więcej »
Stworzona z natury – Szynka zrazowa z tłuszczem z linii Natura marki Nove

Stworzona z natury – Szynka zrazowa z tłuszczem z linii Natura marki Nove

2014-04-03

Od kilku lat niezmiennie panuje moda na jedzenie eko czy bio. Wiele osób sięga po produkty bez dodatków i konserwantów, uzyskiwane z upraw pozbawionych chemicznych nawozów. Niektórzy idą o krok dalej – sami przygotowują produkty, które od zawsze dostępne były na sklepowych półkach.

więcej »
Wygrać z wiosennym przesileniem

Wygrać z wiosennym przesileniem

2014-04-03

Przesilenie wiosenne i jego negatywne skutki co roku dotykają wiele osób. Na przełomie pór roku, kiedy myślami jesteśmy już przy wiosennych dniach, jednak pogoda za oknem wciąż jeszcze przypomina o zimie, nierzadko trudno jest wykrzesać potrzebną do normalnego funkcjonowania energię.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito