Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Święta po Chrzanowsku

2015-12-01

Każde święta to czas rodzinnych spotkań i wspólnego ucztowania. Stół ugina się od ulubionych potraw i przysmaków. W większości domów królują tradycyjne smaki, a pośród nich pachnące i aromatyczne mięsa oraz wędliny.

więcej »
Siemię lniane złociste OLEOFARM

Siemię lniane złociste OLEOFARM

2015-11-30

Za nami już połowa pięknej złotej jesieni. Za moment poczujemy atmosferę zbliżających się świąt. Wpadniemy w zakupowy szał, maraton przedświątecznych spotkań ze znajomymi. By nie zatracić się w tym, musimy poświecić sobie chwilę wolnego czasu, zadbać o swoje zdrowie na przykład poprzez odżywianie.

więcej »
Andrzejkowe przekąski na ostatnią chwilę

Andrzejkowe przekąski na ostatnią chwilę

2015-11-30

Andrzejki – wieczór wróżb i hucznych zabaw. Noc, w którą możemy dowiedzieć się kto będzie naszym partnerem na całe życie oraz ile szczęścia czeka na nas w nadchodzącym nowym roku.

więcej »
Andrzejki – wieczór wróżb, magii i… przekąsek!

Andrzejki – wieczór wróżb, magii i… przekąsek!

2015-11-30

Wróżby z wosku, ścieżka z butów, karteczki z imionami, czy przewidywanie przyszłości z fusów po kawie – z tego wręcz słyną Andrzejki, czyli imieniny Andrzeja.

więcej »
Znak „Doceń polskie” na billboardach marki Rębek

Znak „Doceń polskie” na billboardach marki Rębek

2015-11-27

W połowie listopada rozpoczęła się kampania billboardowa promująca wyroby firmy „Przetwórstwo Owoców i Warzyw Piotr Rębek”. W akcji promocyjnej wykorzystano znak „Doceń polskie” przyznany chrzanowi tego producenta. Przedsięwzięcie potrwa do końca bieżącego roku.

więcej »
OSM Piątnica: Kolejna kampania promocyjna Piątusia

OSM Piątnica: Kolejna kampania promocyjna Piątusia

2015-11-27

OSM Piątnica ponownie wspiera promocję swojego produktu dla najmłodszych – jogurtu typu greckiego Piątuś. Produkt prezentuje się na billboardach sponsorskich emitowanych m.in. w telewizji śniadaniowej i stacjach dla dzieci, a w sklepowych lodówkach znaleźć można trójpaki jogurtu z prezentem.

więcej »

Szczęśliwa Siódemka Cisowianki

2015-11-27

Cisowianka laureatem godła Superbrands i Superbrands Created in Poland już siódmy raz z rzędu.

więcej »
Niepozorny ziemniak

Niepozorny ziemniak

2015-11-26

Choć ma reputację nudnego warzywa, jest jednym z największych skarbów naszej kuchni. I mimo, że ziemniak nie należy do grona najbardziej egzotycznych warzyw, to nie można odmówić mu wspaniałych smakowych i kulinarnych walorów. Ma jeszcze kilka innych zalet: jest zdrowy, powszechnie dostępny i tani.

więcej »
Ruszyła „kulinarna olimpiada”

Ruszyła „kulinarna olimpiada”

2015-11-26

Każdy szanujący się szef kuchni marzy o zwycięstwie w konkursie Bocuse d'Or. Daje on bowiem pasjonatom kulinarnym szanse rozwoju, dożywotni prestiż oraz pozwala zaistnieć w mediach. Od laureatów wymagany jest jednak szacunek do tradycji, kultury i kuchni własnego kraju.

więcej »
Pierwszy sklep sieci Lidl w Markach już otwarty

Pierwszy sklep sieci Lidl w Markach już otwarty

2015-11-25

19 listopada otwarty został pierwszy sklep Lidl w Markach. Z tej okazji zapraszamy na zakupy w promocyjnych cenach.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka ! Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.

Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.

Starbucks startuje z orzeźwiającym letnim sezonem!
Dzięki Starbucks już dziś możemy zanurzyć się w niesamowitych smakach lata. Ciesz się długimi, pełnymi słońca dniami i czasem spędzanym na świeżym powietrzu z nowym, sezonowym napojem Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, dostępnym w kawiarniach sieci już od 29 kwietnia!

Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.

Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, ale potrzebują edukacji Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, ale potrzebują edukacji
Ponad 60% Polaków deklaruje chęć korzystania z aplikacji mobilnych i innych technologii wspierających system kaucyjny – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego” przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR.

Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.

Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.

Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka ! Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.

Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito