Launch linii Maestro
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. poszerzyły swoją linię produktową MAESTRO o nowe kategorie. Kampania promująca mistrzowską gamę wędlin i kabanosów wystartowała 21 listopada br.
Do tej pory na rynku pod nazwą MAESTRO dostępne były Kabanoski w siedmiu wersjach smakowych: wędzone, paprykowe, piri piri, żurawinowe, orzechowe, z kurczakiem. W listopadzie nastąpiło rozszerzenie linii o kolejne trzy kategorie produktowe: Kabanosy Extra suche w dwóch wersjach smakowych (klasyczne i pepperoni), Szynkę wędzoną oraz Kiełbasę krakowską.
W ramach launchu zaprojektowane zostały nowe, wygodne i funkcjonalne opakowania podkreślające pozycjonowanie linii jako premium. Dominującym kolorem stał się złoty i szlachetny granat, a dzięki zastosowaniu przeźroczystej folii, konsument doskonale widzi co kupuje.
21 listopada, pod hasłem „Ten smak codziennie się sprawdza”, wystartowała kampania reklamowa promująca odświeżoną linię MAESTRO. Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych i informacyjnych. Dodatkowym wsparciem są plansze sponsorskie, które pojawiły się w telewizji Polsat. Kluczowymi działaniami będą również degustacje w hipermarketach oraz odpowiednie wyeksponowanie produktu w punktach sprzedaży: ulotki, wobblery, oraz standy. Zaplanowane są także silne działania PR-owe z naciskiem na social media. Kampania potrwa do końca 2014 roku.
Na początku 2015 roku planowane jest kolejne poszerzenie linii Maestro o produkty w plastrach: Szynkę wędzoną i Kiełbasę krakowską.