Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Remodeling kolejnych sklepów sieci MarcPol

2015-09-10

MarcPol finalizuje remodeling kolejnych placówek. Dziś został otwarty po remoncie sklep przy ul. Mokotowskiej 26 w Warszawie. W zeszłym tygodniu gruntowną modernizację zakończono w supermarkecie MarcPol w Żurominie.

więcej »
Zamknij świeżość w słoikach

Zamknij świeżość w słoikach

2015-09-10

Sklepowe półki i stragany pełne są świeżych i pachnących warzyw oraz owoców. Niestety, sezon na nie niedługo się skończy, dlatego póki jeszcze mamy czas, zabierzmy się za przygotowywanie domowych przetworów. Dzięki temu, jesienią i zimą będziemy mogli cieszyć się smakami lata.

więcej »
Familijne Pikniki Wakacyjne gościły w ośmiu nadmorskich miejscowościach!

Familijne Pikniki Wakacyjne gościły w ośmiu nadmorskich miejscowościach!

2015-09-10

Zakończył się cykl Familijnych Pikników Wakacyjnych, weekendowych imprez rodzinnych realizowanych na plażach popularnych nadmorskich kurortów turystycznych od 10 lipca do 30 sierpnia. Z licznych atrakcji bezpłatnie skorzystało prawie 30 tys. urlopowiczów.

więcej »
Food truck Petit Beurre Jutrzenka z tournée po Polsce

Food truck Petit Beurre Jutrzenka z tournée po Polsce

2015-09-10

Food truck Petit Beurre Jutrzenka wyruszył w trasę. O tym, jak smakują słodkie i wytrwane przekąski z herbatnikami przekonają się wszyscy, którzy pojawią się na jego trasie! Food truck odwiedzi duże eventy, jak i bardziej kameralne miejsca w różnych zakątkach kraju.

więcej »
Nowa odsłona kampanii marki Grześki

Nowa odsłona kampanii marki Grześki

2015-09-10

28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost.

więcej »
Jesienna kampania reklamowa Cisowianki

Jesienna kampania reklamowa Cisowianki

2015-09-08

Polskie Zdroje, dystrybutor naturalnej wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, rozpoczyna kampanię reklamową będącą kontynuacją działań marketingowych z wiosny tego roku.

więcej »
Nowe rozgrzewające smaki Owocowych kubków Delecta

Nowe rozgrzewające smaki Owocowych kubków Delecta

2015-09-08

Delecta wprowadza na rynek limitowaną, jesienno-zimową edycję trzech kisieli instant z linii Owocowy kubek. Nuty rozgrzewających dodatków: imbiru, goździków i miodu oraz witamina C wraz z kompozycją cytrusowych i polskich owoców tworzą słodką przekąskę, rekomendowaną na chłodniejsze dni.

więcej »
OLEJ KOKOSOWY - ZDROWA ŻYWNOŚĆ NASZEJ KUCHNI CZY NATURALNY KOSMETYK? A MOŻE 2 W 1 ?

OLEJ KOKOSOWY - ZDROWA ŻYWNOŚĆ NASZEJ KUCHNI CZY NATURALNY KOSMETYK? A MOŻE 2 W 1 ?

2015-09-07

A ty jak wykorzystujesz olej kokosowy? A możesz masz jakieś ciekawe pomysły?

więcej »
Wyrusz w kulinarną podróż  z nową linią zup Kuchnia Świata WINIARY!

Wyrusz w kulinarną podróż z nową linią zup Kuchnia Świata WINIARY!

2015-09-07

Sezon na wycieczki w pełni, pozwól więc zabrać się w kulinarną podróż dookoła świata z nową linią zup Kuchnia Świata marki WINIARY! Zainspiruj się oryginalnymi smakami i zaskocz bliskich nową, pyszną zupą!

więcej »
WAGA  MULTIMEDIALNA AVERY BERKEL XT 300 –  NAJLEPSZA WAGA SAMOOBSŁUGOWA  NA ŚWIECIE

WAGA MULTIMEDIALNA AVERY BERKEL XT 300 – NAJLEPSZA WAGA SAMOOBSŁUGOWA NA ŚWIECIE

2015-09-07

Dlaczego waga multimedialna MAVERY BERKEL XT 300 jest według wielu użytkowników najlepszą wagą samoobsługową na świecie odpowiada Marcin Dejer z firmy Uniscale - jedynego w Polsce dystrybutora sprzętu tej marki.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito