Artykuły prasowe
Prestiżowa nagroda dla "Bartnika Mazurskiego"
Rok 2015 jeszcze się nie skończył, ale Agnieszka i Robert Pucer - właściciele Gospodarstwa Pasiecznego „Bartnik Mazurski” - już teraz mogą go ocenić bardzo pozytywnie.
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa FRoSTY
100% naturalnego smaku! – pod tym hasłem wystartowała kolejna już odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Pierwszy raz w historii,swoim zasięgiem objęła nie tylko telewizję, ale również radio.

Nowe wędliny sojowe
Polsoja Sp. z o.o. rozszerza portfolio wędlin sojowych o trzy nowe produkty.
Frankfurterki trochę inaczej
Frankfurterki – te krótkie i cienkie wędzone kiełbaski z wieprzowiny o wyrazistym smaku pochodzą z Niemiec, prosto z Frankfurtu – to tam rozpoczęto ich produkcję i tam po raz pierwszy zjedzono je na gorąco.

W Lidlu trwa Tydzień Kuchni Włoskiej
Jeżeli ciągle z rozrzewnieniem wspominasz wakacyjne chwile, to sieć sklepów Lidl ma dla Ciebie dobrą wiadomość. Od 19 października możesz zaopatrzyć się w produkty niezbędne do przygotowania prawdziwej włoskiej uczty – trwa Tydzień Kuchni Włoskiej we wszystkich sklepach Lidl!

Wspólna kampania Goplany i Solidarności
Wystartowała wspólna kampania reklamowa marek Goplana i Solidarność oparta na haśle Delektuj się podwójną przyjemnością. Działania potrwają do końca roku i obejmą spoty telewizyjne, bilbordy sponsorskie oraz prasę kobiecą.

Nowe Grześki MEGA są… MEGA
W ofercie marki Grześki pojawiły się kolejne nowości. W sprzedaży są już dostępne nowe smaki Grześków MEGA.
A na deser…lody z kiełbasy
Zaskocz swoich znajomych czymś wyjątkowym. Zamiast tradycyjnych przekąsek zaproponuj im na deser…prawdziwe lody z kiełbasy.

Grupa Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego
W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”.

Pomarańczowa rewolucja - pomysły na nietypowe dania z dynią w roli głównej!
Makaronowa, piżmowa, hokkaido… Odmian dyni jest wiele, tak jak wiele jest sposobów, w jakie możemy ją wykorzystać w naszej kuchni. Nic więc dziwnego, że jesienny, polski stół to jej królestwo! Dzięki niej wyczarujemy nie tylko pyszne placki, kremowe zupy, gulasze, ciasta, ale nawet sałatki.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!