Artykuły prasowe
"Ciche odejście" - czyli o krok przed wypaleniem zawodowym
Przy dzisiejszym szybkim tempie życia zawodowego, gdzie stres, presja sukcesu i nieustanny rozwój są stałymi towarzyszami i coraz częściej stajemy w obliczu wypalenia zawodowego.
Rola białka w zrównoważonej diecie
Białko stanowi około 20% masy ciała człowieka, z czego mniej więcej 300 g ulega wymianie w ciągu doby. Ten niezbędny składnik odżywczy odgrywa więc kluczową rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Nie tylko reguluje przemianę materii, ale też pomaga w naprawie tkanek.
Marka Grześki partnerem słuchowiska „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach.
Helio SoSoft kawałek słońca w każdym kęsie
Kiedy dni stają się szare, a słońce rzadko gości na niebie, marzymy o chwilach pełnych energii i świeżości. Na szczęście marka HELIO stworzyła serię aromatycznych owoców So Soft, aby wprowadzić do naszego życia odrobinę słonecznego blasku, nawet w najbardziej ponurych dniach.
Nowy smak Microdrinków Cola od Waterdrop
Firma Waterdrop postanowiła sprawdzić: ile wody piją Polacy. Z przeprowadzonej ankiety wynika, że większość z nas nie przyjmuje jej zalecanej dawki do spożycia na dobę, wynoszącej około 2-2,5 litrów. Marka wprowadza limitowaną edycję Microdrinków Cola.
Dołącz do Starbucks® Rewards – teraz w nowej odsłonie!
W nowej odsłonie aplikacji Starbucks® Rewards, już od 7 listopada, na uczestników programu lojalnościowego czeka niespodzianka. Marka wprowadza aktualizację aplikacji – teraz korzystanie z niej stało się jeszcze wygodniejsze - zbierasz gwiazdki, niezależnie od tego jaką formę płatności wybierzesz!
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej „Polskie słodycze na polskie święta” z nowym świąteczny
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD.
BackMit: sekret pysznych świąt
Zbliżają się wyjątkowe chwile, pełne rodzinnych spotkań i tradycyjnych potraw. Aby cieszyć się spokojem podczas świąt, warto już teraz zaplanować menu i kupić niezbędne składniki, takie jak mak mielony, tarte migdały oraz orzechy BackMit.
Jeżyki świętują Międzynarodowy Dzień Jeża
Marka Jeżyki realizuje kampanię edukacyjną w celu podnoszenia świadomości o potrzebach jeży oraz popularyzacji właściwych zachowań względem tego gatunku.
Odkryj bogactwo smaku z musztardami Kamis!
6 listopada ruszyła nowa kampania digital marki Kamis, której bohaterami są dwie kultowe musztardy: łagodna i słodko-kremowa Musztarda Delikatesowa oraz delikatnie ostra Musztarda Sarepska. W swojej komunikacji marka przekonuje, że każdy z nas może być odkrywcą w swojej kuchni!
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Nowy Rok, Nowa Ja z HELIO
Nowy rok to idealny czas na wprowadzenie zmian w codziennym stylu życia. Jeśli na Twojej liście postanowień znalazło się zdrowe odżywianie, to świetnie trafiłeś! HELIO oferuje produkty, które nie tylko ułatwią Ci trzymanie się zdrowych nawyków, ale też sprawią, że będą one naprawdę smaczne.
Odkryj słodycze Wawel na wyjątkowe okazje
Nowy rok to czas pełen wyjątkowych chwil, które warto celebrować z bliskimi. W tym duchu marka Wawel przygotowała unikalną Ofertę Okazjonalną, czyli limitowaną edycję słodkości, idealną na nadchodzące okazje – Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.
Świąteczne dania w ekspresowym tempie z bakaliami BackMit
Przed nami Święta. Czas spotkań przy choince, radosnego ucztowania i…wielu godzin spędzonych na komponowaniu menu.
Najczęściej czytane artykuły:
HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
Odkryj słodycze Wawel na wyjątkowe okazje
Nowy rok to czas pełen wyjątkowych chwil, które warto celebrować z bliskimi. W tym duchu marka Wawel przygotowała unikalną Ofertę Okazjonalną, czyli limitowaną edycję słodkości, idealną na nadchodzące okazje – Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.
Nowy Rok, Nowa Ja z HELIO
Nowy rok to idealny czas na wprowadzenie zmian w codziennym stylu życia. Jeśli na Twojej liście postanowień znalazło się zdrowe odżywianie, to świetnie trafiłeś! HELIO oferuje produkty, które nie tylko ułatwią Ci trzymanie się zdrowych nawyków, ale też sprawią, że będą one naprawdę smaczne.
Jak cieszyć się Bożonarodzeniowymi smakołykami bez wyrzutów sumienia?
Święta, święta… a co po świętach? Ociężałość, zły nastrój, detoks? Otóż nie! Ten magiczny, wyczekiwany czas w roku nie powinien zakończyć się poczuciem winy, że sylwetka ucierpi przez chwilę przyjemności, jaką jest rodzinne rozkoszowanie się jedzeniem. Jak temu zapobiegać?