Artykuły prasowe

Złote czasy dla branży cateringowej trwają
Od czasu do czasu natknąć się można na opinię, iż rynek cateringu dietetycznego w Polsce bardzo szybko się zmienia i czasy jego świetności mamy już za sobą. Zdaniem ekspertów, jest jednak wręcz przeciwnie.

Dobra jakość potwierdzona przez Polaków
3 lata – tyle czasu wystarczyło by za pośrednictwem różnorodnych działań wzmocnić pozytywny wizerunek certyfikowanego mięsa wieprzowego wśród Polek i Polaków! Kampania „Gwarancja Jakości QAFP”, promująca kulinarne mięso wieprzowe i wędliny ze znakiem jakości QAFP dobiega końca.

Karnawał ze smakiem razem z marką WINIARY!
Już teraz możesz zacząć wielkie odliczanie do prawdziwej zabawy!

100% naturalnego smaku! Ruszyła nowa odsłona kampanii FRoSTY
16 stycznia br. na antenach stacji radiowych, telewizyjnych i w Internecie ponownie zagościł Piotr z FRoSTY. Promuje zarówno dobrze znane, flagowe produkty marki, jak i nowości.
Rynek firm cateringowych atrakcyjny dla dostawców HoReCa
Prognozy rozwoju rynku HoReCa w 2017 r. są obiecujące i zdecydowanie je wykorzystamy. Ten sektor to dla nas bardzo ważny, a sprzedaż produktów do tego kanału stanowi ponad 50% przychodów - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, producenta sosów Folwark.

Zdrowie prosto z natury. Jarmark Produktów Regionalnych w Porcie Łódź.
Cynamon, wanilia, imbir czy goździki – to najlepsze aromatyczne dodatki, które rozgrzeją nas w zimową pogodę. W parze z przyprawami, na pomoc w chłodne dni przychodzi także miód, naturalnie wzmacniający odporność.

Raport FRoSTY: Gatunek ryby wygrywa z jej ceną
Polacy, kupując mrożone produkty rybne, przestali kierować się głównie kryterium cenowym – wynika z raportu opracowanego na zlecenie firmy FRoSTA. Obecnie zwracają uwagę przed wszystkim na gatunek i jakość mięsa ryby w gotowym produkcie.

Strączki dobre na wszystko
Strączki warto uwzględnić w codziennym menu. Są nie tylko pożywne, lecz także możemy z nich ugotować prawie wszystko. Niezależnie, czy będzie to fasolka po bretońsku, kotlety z ciecierzycy, czy pasztet z grochu, łatwo i smacznie doprawimy je przyprawą do dań z fasoli Galeo.
Grupa METRO i Techstars uruchamiają program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu
12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.