Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Rośliny to przyszłość! Flora. 100% roślinna. Dobra dla serca.

Rośliny to przyszłość! Flora. 100% roślinna. Dobra dla serca.

2019-04-03

Receptura oparta na kompozycji trzech cennych olejów, zawartość niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6 oraz 100% roślinny skład – oto dwa odświeżone warianty marki Flora: Flora Original oraz Flora Light. To wyjątkowe propozycje dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie serca.

więcej »
Śniadania pełne lekkości

Śniadania pełne lekkości

2019-04-03

Czy śniadanie może być lekkie i jednocześnie pożywne? Oczywiście! Ale co najważniejsze - musi po prostu być smaczne. Sprawdźcie, jaki wpływ ma na nas pierwszy posiłek i co zrobić, aby nie wkradała się w niego monotonia.

więcej »
Wielkanoc nieco mniej tradycyjna!

Wielkanoc nieco mniej tradycyjna!

2019-04-02

Tatar z pstrąga z jabłkiem i ogórkiem, Krem z brokułów z grzankami i pastą feta i wiosenne pierogi z botwiną nijak nie kojarzą nam się z Wielkanocą. Żurek, biała kiełbasa, jaja to dania, które jako pierwsze przychodzą nam na myśl, gdy zbliża się ten świąteczny czas w roku...

więcej »
Zielone grillowanie z Henrykiem Kanią

Zielone grillowanie z Henrykiem Kanią

2019-04-02

Wysokiej jakości mięso, przyprawy oraz sól lub sól peklującą – to jedyne składniki grillowych propozycji od marki Henryk Kania sygnowanych hasłem „GO GREEN GRILL”. Linia właśnie wchodzi do sprzedaży w sieciach na terenie całej Polski.

więcej »
Mrożone dania gotowe: hit czy kit?

Mrożone dania gotowe: hit czy kit?

2019-04-01

O ile warzywa i owoce cieszą się dobrą prasą, o tyle gotowe dania, które są nie mniej istotnym segmentem produktów mrożonych muszą mierzyć się z często nieprzychylnymi opiniami. Producent mrożonek FRoSTA mówi, jak jest naprawdę. A jest pysznie, pożywnie i naturalnie.

więcej »

Wafle Familijne partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”

2019-03-28

Marka Familijne została partnerem kultowego teleturnieju „Koło Fortuny”. Najbardziej rodzinne wafelki w Polsce będą obecne w 100 odcinkach popularnego formatu telewizyjnego, począwszy od 26 marca do końca czerwca br. Powyższe działania to kolejny element trwającej od stycznia kampanii reklamowej.

więcej »

Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!

2019-03-28

Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki Akuku!. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter.

więcej »

REST.BACZEWSKICH

2019-03-28

Poznaj kuchnię lwowsko-warszawską w ekskluzywnym wydaniu

więcej »
Łowicz zmienia się dla najmłodszych!  Nowa odsłona dżemów 100% z owoców EXTRA GŁADKICH

Łowicz zmienia się dla najmłodszych! Nowa odsłona dżemów 100% z owoców EXTRA GŁADKICH

2019-03-27

Łowicz prezentuje pyszną propozycję stworzoną specjalnie z myślą o najmłodszych smakoszach! Marka wprowadziła do swojej oferty znane i lubiane dżemy 100% z owoców EXTRA GŁADKIE w trzech wyjątkowo lubianych przez dzieci, ale też dorosłych smakach: truskawka,brzoskwinia i wiśnia.

więcej »
Zapiekanka - codziennie inny obiad

Zapiekanka - codziennie inny obiad

2019-03-27

Ciągnący się, stopiony ser to jedna z tych rzeczy, którym trudno się oprzeć. Można się oczywiście powstrzymywać, ale na szczęście można też przyrządzić w domu pyszną zapiekankę. Jaką? Galeo podpowiada.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach? Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.

Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca! Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!

HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza” HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.

Świąteczne dania w ekspresowym tempie z bakaliami BackMit
Przed nami Święta. Czas spotkań przy choince, radosnego ucztowania i…wielu godzin spędzonych na komponowaniu menu.

Jak cieszyć się Bożonarodzeniowymi smakołykami bez wyrzutów sumienia? Jak cieszyć się Bożonarodzeniowymi smakołykami bez wyrzutów sumienia?
Święta, święta… a co po świętach? Ociężałość, zły nastrój, detoks? Otóż nie! Ten magiczny, wyczekiwany czas w roku nie powinien zakończyć się poczuciem winy, że sylwetka ucierpi przez chwilę przyjemności, jaką jest rodzinne rozkoszowanie się jedzeniem. Jak temu zapobiegać?

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca! Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!

Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach? Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito