Artykuły prasowe
Mondelēz International: Milka dołącza do naszego programu zrównoważonej uprawy kakaowca Cocoa Life
W Polsce, logotypy programu Cocoa Life pojawią się na opakowaniach tabliczek czekolady Milka już w sierpniu 2018 r., a kolejne produkty z portfolio marki w Europie zostaną objęte programem w późniejszym terminie.

25 sierpnia przypada Dzień polskiej żywności
Już teraz warto zaznaczyć w kalendarzu datę 25 sierpnia, wtedy bowiem przypada Dzień polskiej żywności. Nietypowe święto, którego inicjatorami są organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, będziemy obchodzić już po raz szósty.

Ketchup śliwkowy – nowoczesna odsłona kuchni staropolskiej
Na rynku kulinarnym coraz bardziej wyraźny jest trend związany z powrotem do tradycji naszych przodków. Coraz więcej restauracji czy ekspertów kulinarnych wprowadza „zapomniane” smaki i przyprawy do swoich potraw i przepisów.
Kibice stawiają na pizzę!
PizzaPortal.pl zbadała, jakie były kulinarne upodobania Polaków podczas mundialu w 2014 roku. Niekwestionowanym faworytem wśród dań zamawianych na wynos okazała się pizza (85 proc. zamówień), a najwięcej dostaw zrealizowano w Łodzi, Warszawie i Gdańsku.

Kibicuj z HELIO!
Firma HELIO przygotowała NOWĄ, LIMITOWANĄ EDYCJĘ BAKALII KIBICA, które idealnie wpasują się w klimat rozpoczynających mistrzowskich rozgrywek na stadionach.

Mundialowy finger food
Przed nami ponad miesiąc piłkarskich zmagań! O to, aby podczas celebrowania mundialowych emocji nie zabrakło pysznych przekąsek, zadba FRoSTA.

Słodkie wypieki z Galeo
Z truskawkami czy z rabarbarem? Ciasto jogurtowe z proszkiem do pieczenia Galeo doskonale łączy się z ulubionymi owocami. Smakuje dorosłym i dzieciom.
Niech uniosą Cię marzenia – loteria marki Familijne
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.

Marynowana cebulka, czyli złota klasyka w smacznej odsłonie
Delikatna i chrupiąca oraz dodająca charakterystycznego smaku potrawom.

Marwit tego lata wprowadza aż dwie limitowane serie soków
Po zeszłorocznym sukcesie sezonowego soku z jabłek i ogórka z imbirem, marka Marwit zdecydowała, że tego lata produkt ten powróci na półki sklepów. Wcześniej do sprzedaży trafił sok z jabłek, rabarbaru i buraka.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!
Fresh&Fruity poszerza ofertę dla miłośników intensywnych smaków – Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wariant dla tych, którzy pragną połączyć intensywne, kwaśne doznania ze smakami egzotycznych podróży.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.