Artykuły prasowe

Roślinna kuchnia – to proste! Sprawdź sam.
Jeszcze do niedawna dieta wegetariańska brzmiała dość tajemniczo i wzbudzała kontrowersje. Obecnie wszyscy już znają zalety diety roślinnej, a jej przestrzeganie jest naprawdę proste: wege restauracji z dnia na dzień jest coraz więcej, podobnie, jak wege produktów na sklepowych półkach.
Rusza ogólnopolska akcja „Zdrowy Paragon”
Sieci handlowe, sklepy indywidualne, a także punkty usługowe, które zdecydują się na wprowadzenie paragonów pozbawionych bisfenoli (w tym BPA i BPS), zyskają specjalne oznaczenie.

Jesienne śniadanie. Placuszki z buraka i plastrów z papryką z dipem z koziego sera
Buraki większości z nas kojarzą się z dodatkiem do obiadu, jednak świetnie sprawdzą się także jako smaczne śniadanie. Placuszki z buraków z tymiankiem, plastrami wegetariańskimi z papryką VeggieDay z lekkim dipem na jogurcie, np. na bazie koziego sera, to świetny pomysł na rozpoczęcie dnia!

REFRESH YOUR LIFE!
Ważne dla promocji europejskich owoców poprzez projekt „REFRESH YOUR LIFE” wydarzenie odbyło się 15 października 2019 r. w Warszawie.
Najnowszy raport MSC: zrównoważone połowy ryb i owoców morza nabierają tempa
Sprzedaż ryb i owoców morza z certyfikatem MSC osiągnęła milion ton rocznie. Raport Working together for thriving oceans opublikowany 10 października br. przez organizację pozarządową MSC wskazuje na stały wzrost popytu oraz podaży na ryby i owoce morza ze zrównoważonych połowów.

Tradycyjny składnik w wielu potrawach
Kremowy. Kuszący. Kultowy. Majonez Kielecki od pokoleń cieszy się uznaniem wirtuozów codziennych oraz odświętnych dań i dlatego zasmakować można go w tak wielu potrawach.

200 zł miesięcznie wyrzuca do kosza statystyczna rodzina
Według danych Eurostat każdy Polak marnuje 235 kg jedzenia rocznie, co w skali całego kraju daje 9 mln ton wyrzucanej żywności i plasuje nas na piątym miejscu w UE. Gospodarstwa domowe odpowiadają za ponad 50 proc. zmarnowanego jedzenia, co ma konkretne przełożenie na finanse rodzin.

Owocowe czwartki, grillowe wtorki… a może babeczkowa środa? Czyli pomysły na Dzień Szefa
Rynek pracownika wynikający z najniższego od lat bezrobocia sprawia, że firmy prześcigają się w pomysłach na pozapłacowe benefity dla osób zatrudnionych w swoich szeregach. Prywatna opieka medyczna, karnety na siłownię, owocowe czwartki, grillowe wtorki… pomysłów jest wiele! Dlaczego więc nie (...)
Max Premium Burgers zmniejsza zużycie plastiku w restauracjach
Szwedzka sieć restauracji wprowadza papierowe słomki we wszystkich restauracjach w Polsce. Wkrótce do swoich zamówień konsumenci otrzymają także drewniane mieszadełka.
Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.