Artykuły prasowe
Żywieniowa harmonia na talerzu w 3 krokach
Zastosowanie odpowiednich proporcji i harmonii to uniwersalna zasada, także w kontekście codziennej diety – dzieci, osób dorosłych i seniorów. Tę równowagę powinien odzwierciedlać jadłospis, zawierający odpowiednie grupy produktów. Dlaczego harmonia w codziennej diecie ma aż takie znaczenie?

DAKTYLE - TRENDY HEALTHY PRZEKĄSKA
Wiosna idzie, czas zadbać o dietę, która zapewni nam lepszą formę i samopoczucie! Daktyle Deglet Nour to TRENDY HEALTHY przekąska HELIO Natura, która będzie świetnym wsparciem dla naszego organizmu w codziennym planie dnia, zwłaszcza dla osób aktywnych fizycznie!
Jak nie stracić (a nawet zarobić) na kończącej się dacie przydatności do spożycia?
Kilkanaście dni temu w Polsce weszła w życie ustawa o przeciwdziałaniu marnowania żywności. Oznacza to, że sklepy o powierzchni powyżej 250 m2, w których połowa lub więcej przychodów pochodzi ze sprzedaży żywności, będą płaciły kary za każdy kilogram wyrzuconych towarów spożywczych.

Nowa kampania, nowe opakowania, nowy styl piwny – Książęce odświeża wizerunek
Najbliższe tygodnie przyniosą sporo nowości w świecie Książęcego. W pierwszej połowie marca premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw. Już teraz w sklepach można znaleźć kolejny wariant w kolekcji.

Potrawy must have na wielkanocnym stole
Wielkanoc to czas budzącej się wiosny i… spotkań z rodziną. Nie da się ukryć, że wspólne gotowanie nabiera wtedy szczególnego znaczenia. Jest to więc doskonała okazja do przygotowania wielu uwielbianych od lat potraw lub do eksperymentowania z wykorzystaniem zupełnie nowych przepisów.

Robisz zapasy w obawie przed koronawirusem? Sprawdź, czy kupujesz bezpieczne produkty!
By uniknąć zarażenia koronawirusem zakupy robimy rzadziej, staramy się również kupować większą ilość produktów, by ograniczyć konieczność wychodzenia z domów.

Pilsner Urquell z nową kampanią reklamową
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, podkreśla oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie.

JAK ODPOWIEDNIO NAWOZIĆ ZBOŻA I RZEPAK WIOSNĄ?
Rzepak ozimy jest podstawową rośliną oleistą uprawianą w Polsce, a zboża, zwłaszcza ozime, dominują w zasiewach w naszym kraju.

SUPERPRODUKT 2019 - JACKFRUIT HELIO Natura!
SUPERmodna FIT przekąska - JACKFRUIT suszony HELIO Natura uhonorowany prestiżową statuetką „Superprodukt Świata Kobiety” w kategorii ŻYWNOŚĆ PRODUKTY DIETETYCZNE!
Żywieniowa harmonia na talerzu w 3 krokach
Zastosowanie odpowiednich proporcji i harmonii to uniwersalna zasada, także w kontekście codziennej diety – dzieci, osób dorosłych i seniorów. Tę równowagę powinien odzwierciedlać jadłospis, zawierający odpowiednie grupy produktów. Dlaczego harmonia w codziennej diecie ma aż takie znaczenie?
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Najczęściej czytane artykuły:
M&M'S rusza z nową aktywacją: Złap swoją pczkę!
M&M’S®, jedna z najbardziej kultowych marek słodyczy, rozpoczęła nową aktywację promującą wspólne chwile z rodziną i przyjaciółmi. Do kampanii dołączona jest loteria, w której do 29 czerwca można zdobyć bilety w formie voucherów na festiwale i koncerty.
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.