Artykuły prasowe
Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram” po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland.
Piknik z Musztardą Kielecką!
Pieczona kiełbaska, soczysta karkówka, szaszłyki, udka z kurczaka w panierce z aromatycznych przypraw, a do tego chłodny, orzeźwiający napój. Obok takiego zestawu mało kto przejdzie obojętny.
Milandia – pierwszy na rynku jogurt z mascarpone
OSM Piątnica wchodzi w nowy segment rynku i wprowadza do sprzedaży gęsty jogurt naturalny oparty na wyjątkowej technologii produkcji.
Słodkie świętowanie
Cukiernictwo – zawód równie słodki, co przyjemny. Wypieki, torty ciasta i drożdżówki są tylko nielicznymi wyrobami cukierników. Ich największą dumą są torty.
Przede wszystkim jakość
Program „Doceń polskie” i system QAFP to dwa różne sposoby certyfikowania żywności. Ich wspólnym celem jest wyróżnianie produktów wysokiej jakości i promowanie ich wytwórców. W obu projektach biorą udział Zakłady Mięsne SALUS.
Kiedy producent nie jest fair względem konsumenta
Konsumenci przy zakupie produktów spożywczych kierują się głównie bodźcami wzrokowymi. Producenci inwestują więc wiele pieniędzy i wysiłku by stworzyć jak najatrakcyjniejsze opakowania, a na drugi plan schodzi fakt dodawania do żywności chemicznych dodatków.
Skarby kuchni bliskowschodniej – soczewica i cieciorka
Nie samym schabowym Polak żyje – można by rzec, trawestując biblijną sentencję. Po lawinowo rosnącym zainteresowaniu kuchnią śródziemnomorską i orientalną, nadchodzi czas na tę z Bliskiego Wschodu.
Rosną problemy w branży mięsnej
Pewny (w stosunku do innych branż) popyt, duży rynek wewnętrzny jak również otwarty na polską żywność rynek europejski – tak postrzegana jest branża spożywcza. Nie wszystkie sektory z branży spożywczej radzą sobie równie dobrze, zwiększa się m.in. skala problemów przetwórców mięsa.
Wolontariusze Kompanii Piwowarskiej dla podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Tychach
Pracownicy Kompanii Piwowarskiej chętnie angażują się w działalność wolontariatu. Wiosną tego roku zespół z Tychów zrealizował projekt edukacyjny „Pod góralskim niebem”, który przybliżył podopiecznym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci kulturę i zwyczaje mieszkańców Beskidu Żywieckiego.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają okazję odkrywać jesienną odsłonę menu i skosztować dań inspirowanych bogactwem smaków.
Ekologia na co dzień? Zacznij od pieczywa!
Pieczywo to dla większości z nas podstawa śniadań lub kolacji. Dlatego też przy wyborze chleba, warto zwrócić uwagę nie tylko na jego świeżość, ale i na skład. Czasem starsze wypieki na półkach sklepowych mogą stanowić siedlisko pleśni i bakterii. Czy warto więc wypiekać chleb w domu?
Smak, który działa! Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (która jest naturalnym źródłem witaminy C) i kolagenem wprowadzona na rynek w kwietniu tego roku.
Świętuj Dzień Wegetarianizmu z marką VEGETA!
1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu. To doskonała okazja do kulinarnych eksperymentów oraz próbowania przepisów na smaczne i pożywne dania bez mięsa. Bogactwo smaków kuchni wegetariańskiej jest bardzo rozległe i w tym wyjątkowym dniu VEGETA zachęca do jego odkrywania.
Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio do stolika, umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne zamawianie oraz płatności.
Najczęściej czytane artykuły:
Srebrne Perły Rynku FMCG dla linii popcornów do mikrofalówki HELIO
Firma HELIO po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu Perły Rynku! Wśród najlepszych produktów 2024, na podium znalazła się linia popcornów do mikrofalówki HELIO.
Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września
Nowy Rok Szkolny z przekąskami od HELIO! Odkryj nowość: Mix orzechów prażonych!
Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen wyzwań i nowych doświadczeń. To również doskonały moment, aby zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe naszych dzieci.
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®!
Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów.
Pierwszy dzień jesieni z owocami suszonymi SO SOFT od HELIO – jak urozmaicić swoje menu i poprawić h
Pierwszy dzień jesieni to moment, w którym natura zaczyna powoli przygotowywać się do zimowego snu. Dni stają się coraz krótsze, temperatury spadają, a drzewa mienią się złotem, czerwienią i pomarańczem.