Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Poczuj lato w kawiarniach Starbucks!

2013-05-08

Od 7 maja klienci kawiarni Starbucks mogą cieszyć się promocjami, przygotowanymi specjalnie na sezon letni, w ramach których m.in. kultowe Frappuccino będzie dostępne w nowym smaku i wyjątkowych cenach.

więcej »
Grimbergen – piwo z legendą w Polsce

Grimbergen – piwo z legendą w Polsce

2013-05-08

Już od kwietnia na polskim rynku dostępne jest belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Wprowadzenie tego piwa jest odpowiedzią firmy Carlsberg Polska na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na oryginalne, autentyczne smaki piwa.

więcej »
Piątnica coraz wyżej na Liście 500

Piątnica coraz wyżej na Liście 500

2013-05-08

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska z Piątnicy awansowała w rankingu największych polskich przedsiębiorstw dziennika „Rzeczpospolita”.

więcej »

Polacy wybierają "Sprawdzony drób"

2013-05-07

Najnowsze badania zrealizowane na zlecenie KRD-IG przez dwa niezależne ośrodki MillwardBrown SMG/KRC i TNS Polska pokazują, że kampania promująca certyfikat QAFP z logo „Sprawdzony drób” jest obecnie najbardziej rozpoznawalną kampanią promującą żywność.

więcej »
Szpinak siekany Bonduelle - łatwy sposób na pożywne danie

Szpinak siekany Bonduelle - łatwy sposób na pożywne danie

2013-04-30

Mrożony szpinak siekany firmy Bonduelle to dobra propozycja na codzienną porcję warzyw i zaoszczędzenie czasu potrzebnego na mycie i krojenie świeżych liści. Stanowi porcję substancji odżywczych, tak ważnych dla organizmu po okresie zimowym.

więcej »
Serek Wiejski Piątnicy zdobył uznanie w Rosji

Serek Wiejski Piątnicy zdobył uznanie w Rosji

2013-04-30

Serek marki Hermio, pod jaką produkt Piątnicy sprzedawany jest na rynku rosyjskim, zwyciężył w konsumenckim teście produktów.

więcej »
Program „Doceń polskie”: za nami ósmy audyt

Program „Doceń polskie”: za nami ósmy audyt

2013-04-29

24 kwietnia odbył się VIII audyt artykułów spożywczych biorących udział w Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie”. Producenci z całej Polski zgłosili do oceny ponad 100 wyrobów. W certyfikacji uczestniczyły także produkty powtórnie ubiegające się o wyróżnienie.

więcej »
Grillowanie z piankami Haribo? Czemu nie!

Grillowanie z piankami Haribo? Czemu nie!

2013-04-29

Dla wszystkich pragnących urozmaicić grillowe menu, zwłaszcza dla młodszych łasuchów, firma Haribo przygotowała kilka wyjątkowych propozycji.

więcej »
Podlaski wiele zmienia

Podlaski wiele zmienia

2013-04-29

Ogólnopolska kampania reklamowa firmy Drosed, promująca markę Podlaski i budująca jej świadomość wśród młodzieży, wystartuje 1 maja.

więcej »

Pianki Haribo Smerfy „Produktem Roku 2013”

2013-04-26

Konsumenci docenili pianki Haribo Smerfy nagradzając je tytułem „Produkt Roku Innowacja 2013”. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie wyników ogólnopolskiego badania, przeprowadzonego przez TNS Polska.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.

Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!

Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.

Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata! Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito