Artykuły prasowe
Poczuj lato w kawiarniach Starbucks!
Od 7 maja klienci kawiarni Starbucks mogą cieszyć się promocjami, przygotowanymi specjalnie na sezon letni, w ramach których m.in. kultowe Frappuccino będzie dostępne w nowym smaku i wyjątkowych cenach.

Grimbergen – piwo z legendą w Polsce
Już od kwietnia na polskim rynku dostępne jest belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Wprowadzenie tego piwa jest odpowiedzią firmy Carlsberg Polska na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na oryginalne, autentyczne smaki piwa.

Piątnica coraz wyżej na Liście 500
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska z Piątnicy awansowała w rankingu największych polskich przedsiębiorstw dziennika „Rzeczpospolita”.
Polacy wybierają "Sprawdzony drób"
Najnowsze badania zrealizowane na zlecenie KRD-IG przez dwa niezależne ośrodki MillwardBrown SMG/KRC i TNS Polska pokazują, że kampania promująca certyfikat QAFP z logo „Sprawdzony drób” jest obecnie najbardziej rozpoznawalną kampanią promującą żywność.

Szpinak siekany Bonduelle - łatwy sposób na pożywne danie
Mrożony szpinak siekany firmy Bonduelle to dobra propozycja na codzienną porcję warzyw i zaoszczędzenie czasu potrzebnego na mycie i krojenie świeżych liści. Stanowi porcję substancji odżywczych, tak ważnych dla organizmu po okresie zimowym.

Serek Wiejski Piątnicy zdobył uznanie w Rosji
Serek marki Hermio, pod jaką produkt Piątnicy sprzedawany jest na rynku rosyjskim, zwyciężył w konsumenckim teście produktów.

Program „Doceń polskie”: za nami ósmy audyt
24 kwietnia odbył się VIII audyt artykułów spożywczych biorących udział w Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie”. Producenci z całej Polski zgłosili do oceny ponad 100 wyrobów. W certyfikacji uczestniczyły także produkty powtórnie ubiegające się o wyróżnienie.

Grillowanie z piankami Haribo? Czemu nie!
Dla wszystkich pragnących urozmaicić grillowe menu, zwłaszcza dla młodszych łasuchów, firma Haribo przygotowała kilka wyjątkowych propozycji.

Podlaski wiele zmienia
Ogólnopolska kampania reklamowa firmy Drosed, promująca markę Podlaski i budująca jej świadomość wśród młodzieży, wystartuje 1 maja.
Pianki Haribo Smerfy „Produktem Roku 2013”
Konsumenci docenili pianki Haribo Smerfy nagradzając je tytułem „Produkt Roku Innowacja 2013”. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie wyników ogólnopolskiego badania, przeprowadzonego przez TNS Polska.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.