Artykuły prasowe

Madej Wróbel poszerza ofertę produktów z szynki
Dzięki kampanii reklamowej i sukcesywnemu rozwijaniu dystrybucji linia Kiełbas z Szynki została pozytywnie przyjęta przez rynek dlatego w sierpniu Madej Wróbel rozszerza ofertę w ramach tej linii o cztery nowe kiełbasy z szynki.

Tygiel w 3 kolorach
Idea jedzenia produktów jak najmniej przetworzonych, bez dodatków, sezonowych, wprost od producenta zdobywa coraz więcej zwolenników. Funkcjonują już sklepiki, organizowane są festyny, Zielony Targ ma już swoich stałych klientów.

Ptasie Mleczko Biało-Białe
Ptasie Mleczko® Biało-Białe to produkt, w którym klasyka łączy się z nowoczesnością, a głębia smaku z lekkością.

Nowe pasztety w blokach od Drosed – smak dzieciństwa w Twojej kuchni
Jest jednym z najczęściej goszczących na polskich stołach produktów. Regularnie jada go 2/3 Polaków. Pasztet, bo o nim mowa, towarzyszy nam od pokoleń.

Familijnie w Carrefour i Intermarche
W sieci Carrefour i Intermarche wystartowały konkursy marki Familijne. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, które gwarantują dobrą zabawę dla całej rodziny. Na laureatów czekają konsole, tablety i napoje marki Hellena.

Letnie orzeźwienie - Pierogi z serem i truskawkami z puree owocowym
Lato to czas, kiedy oczekujemy, aby obiady były lekkie, pożywne, a ich przygotowanie nie wymagało dużo czasu. Najlepsze są dania owocowe lub warzywne, które dodają energii, a jednocześnie nie są bombą kaloryczną.

Cukierki Daim – słodka karmelowa przyjemność wprost ze Szwecji
Bardzo charakterystyczne, niepowtarzalne i nieporównywalne do innych łakoci – takie właśnie są słodkości szwedzkiej marki Daim, które od dawna znane są na całym świecie a teraz podbijają także Polskę.

Złote Dożynkowe
Piwo Dożynkowe, drugie z linii piw sezonowych warzonych w browarze Okocim, zajęło I miejsce w największym w Polsce Konsumenckim Konkursie Piw „Chmielaki Krasnostawskie 2013”. Do konkursu o tytuł najlepszego piwa w dwunastu kategoriach stanęło niemal 200 piw z 20 polskich browarów.

Najbardziej wartościowe mleko to mleko świeże
Mleko Wiejskie Piątnica w butelce z wygodnym uchwytem jest wyjątkowe nie tylko ze względu na innowacyjne opakowanie, ale także proces produkcji.

Słodkie chwile relaksu z białym WW
Marka Wedel stale śledzi preferencje swoich konsumentów oraz tendencje rynkowe i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.