Artykuły prasowe
Kulinarne podpowiedzi, czyli jak wzbogacić dietę partnera
Twój partner jest łasuchem, a może nie wyobraża sobie życia bez mięsa? Uprawia sport, czy woli kibicować? Zadbaj o niego podając mu produkty spożywcze dobrane do jego stylu życia oraz upodobań.

Naleśniki ze szpinakiem JAWO
Jawo - firma od lat specjalizująca się w ręcznej produkcji pierogów, kopytek oraz innych produktów ziemniaczanych tym razem proponuje naleśniki ze szpinakiem.

Szybko i Smacznie – Drosed dla zabieganych
Wystarczy 30 minut, aby przygotować zdrowy obiad dla całej rodziny. Niemożliwe? A jednak! Wyjmij z lodówki mięso drobiowe w aromatycznej marynacie „Szybko i Smacznie”, otwórz piekarnik, wstaw foremkę do piekarnika, poczekaj pół godziny i gotowe. Smacznego!

Potęga polskiego smaku i siła sentymentu
Tradycja, przyzwyczajenie, a może smak? Co sprawia, że od ponad 40 lat w domach Polaków gości ten sam produkt, mimo iż sklepowe półki uginają się pod ciężarem oferty konkurencji?

Jacobs CREMA GOLD - nowość od Jacobs Cronat Gold w segmencie kaw rozpuszczalnych typu Crema
Mondelez Polska, lider rynku kawy w Polsce1 rozszerza ofertę o nowy produkt w segmencie kaw typu Crema2. Jacobs CREMA GOLD, w postaci delikatnego pudru, o harmonijnym smaku i z subtelną kawową pianką jest dostępna w sprzedaży od września br.

Diabeł tkwi w... dodatkach!
Odpowiednie akcesoria potrafią urozmaicić nawet najbardziej klasyczny strój i dodać mu oryginalnego charakteru.

Konsumenci przetestują produkty FRoSTY
FRoSTA zachęca konsumentów do oceny nowości produktowych. Do pierwszej edycji programu „FRoSTERZY” można zgłosić się za pomocą specjalnej aplikacji na Facebooku.

Jogurt – dla każdego coś zdrowego
Na początku XX wieku jogurt ze względu na swoje prozdrowotne właściwości uchodził za lekarstwo i sprzedawany był w aptekach. Dziś dostępny w niemal każdym sklepie spożywczym zyskuje coraz większe grono zwolenników.

Spotkajmy się z okazji… Wystartowała promocja konsumencka Goplany i Solidarności
Goplanę i Solidarność połączyła wspólna promocja konsumencka. Ogólnopolski konkurs Spotkajmy się z okazji… trwa od 1 października do 30 listopada br. Na laureatów czekają kuferki oraz zestawy czekoladowych słodkości.

Piątnica kolejny raz zwyciężyła w rankingu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy zajęła I miejsce w VII Rankingu Spółdzielni Mleczarskich zorganizowanym przez Polską Izbę Mleka.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.