Artykuły prasowe

Nowa struktura handlu – 50 proc. Europa, 50 proc. reszta świata
Odpowiedzią na nacjonalizm w gospodarce jest dobrze pojęty patriotyzm gospodarczy, który nie polega wyłącznie na kupowaniu tego, co polskie, ale na odpowiedzialności za każdy z etapów łańcucha produkcji, w tym żywności.

Mleko Wiejskie Piątnica w nowej butelce nagrodzone!
Specjaliści docenili świeże Mleko Wiejskie Piątnicy w poręcznej butelce z uchwytem, przyznając mu prestiżowy Certyfikat „Dobry Produkt – wybór ekspertów” w kategorii „Produkt innowacyjny”.

Internetowy sklep spożywczy – kilka słów o jego funkcjonowaniu i produktach
Przeglądając ofertę, jaką przedstawia jakikolwiek znany sklep internetowy spożywczy, można zauważyć, że jego oferta za bardzo nie odbiega od tej, jaką prezentują nam sklepy spożywcze znajdujące się w okolicy naszego miejsca zamieszkania.

Nagroda Rynku Spożywczego 2013 dla Grupy Colian
Grupa Colian otrzymała Nagrodę Rynku Spożywczego 2013 w kategorii Wydarzenie Rynku Spożywczego. Połączenie firmy z lubelskim producentem słodyczy FC Solidarność zostało docenione przez kolegia redakcyjne magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl.

Skąd pochodzi Twoja ryba?
Czy chciałbyś wiedzieć, kiedy i gdzie została złowiona ryba, którą zjesz na obiad? Teraz możesz to z łatwością sprawdzić dzięki innowacyjnemu narzędziu FRoSTY! Wystarczy, że zeskanujesz kod FISH TRACKER na opakowaniu Złotych paluszków rybnych.
Dziesiąty raz doceniono polską żywność
Jakie produkty mogą stanowić kulinarną wizytówkę naszego kraju? Które rodzime potrawy cieszą się szczególną popularnością wśród zagranicznych gości odwiedzających Polskę? Na te i inne pytania dotyczące żywności odpowiadali eksperci programu „Doceń polskie” tuż po X audycie produktów spożywczych.

Smakosze mają swoją kolekcję
Nasze zainteresowanie kulinariami i gastronomią coraz mocniej przekłada się nie tylko na śledzenie różnych programów telewizyjnych, ale także na wzrost zainteresowania tym, co jemy. Nie wystarcza nam już wiedza, że coś jest smaczne i tanie, chcemy wiedzieć z czego jest zrobione.
Kiełbasa Głogowska z Szynki przebojem wędliniarskim 2013 roku
Kiełbasa Głogowska z Szynki Madej Wróbel została nagrodzona na Międzynarodowych Targach Wyrobów Spożywczych Polagra Food 2013 w Poznaniu. Zdobyła I miejsce w konkursie „Przebój Wędliniarski Roku” oraz II miejsce w konkursie „Najlepszy Wyrób Wędliniarski w ocenie konsumenckiej”.

Nowość!!! Bez glutenu, bez sztucznych konserwantów, samo mięso – czyli parówki z linii Natura firm
Parówki budzą skrajne emocje. Dla jednych jest to szybka przekąska na śniadanie, innym jawią się jako pokarm szkodliwy z zakazem wstępu do kuchni. Czy znajdą się takie, które przekonają sceptyków do ich spróbowania?

Primavika - kampania reklamowa TV startuje jesienią
Firma Primavika - producent zdrowej i naturalnej żywności z okazji 15 lat istnienia firmy przygotował kampanię reklamową, która pojawi się na ekranach jesienią.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.