Artykuły prasowe

Wiórki kokosowe Siesta - baza do karnawałowych eksperymentów
Wiórki kokosowe to jeden z najczęściej używanych składników w kuchni. Trudno wyobrazić sobie bez nich ciasta i desery. Stanowią też ciekawy dodatek do dań wytrawnych np. mięs i owoców morza.

Appetita zaprasza na pokazy kulinarne
Marki Appetita, De'Longhi i Kenwood zapraszają na kulinarne show, które odbywają się w przedświąteczne weekendy w wybranych miastach Polski: 7 i 8 grudnia w Media Markt Wrocław, a 14 i 15 grudnia w Media Markt Czeladź.

Aromatyczne święta z przyprawami Appetita
Magia świąt: bliscy zgromadzeni przy wspólnym stole, zapach choinki, dźwięki uroczystych kolęd oraz smaki i zapachy znane od dziecka.

Smaczny upominek, w sam raz na Mikołajki
Nietuzinkowe, gustownie zapakowane co nieco to świetny pomysł na podarunek dla znajomych. Taki niezobowiązujący prezent można kupić bezpośrednio od polskich producentów, zamawiając go przez internet. Będzie pysznie!

TRADYCYJNIE SMACZNE USZKA Z GRZYBAMI MARKI JAWO
Najsmaczniejsze są te niewielkie, starannie i pieczołowicie lepione grudniowymi wieczorami, gdy wcześnie zapadająca noc przypomina o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia.

Pierre Winther autorem zdjęć do nowej kampanii Finlandia® Vodka
Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf i reżyser filmowy Pierre Winther.

Nowa kampania Finlandia® Vodka
Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki.

Polskie pieczywo zdobywa Wielką Brytanię dzięki Navireo
System Navireo, produkowany przez firmę InsERT, został wdrożony w piekarniach Polish Village Bread w Londynie i Manchesterze. Navireo w dedykowanej wersji dla piekarni i cukierni zarządza m.in. zwrotami pieczywa, zamówieniami i dostawami towarów, a także planowaniem produkcji.

"Nasz Kurczak" z torebką do pieczenia "Jan Niezbędny" gratis!
Specjalnie z myślą o nadchodzących Świętach Bożego Narodzenia i pysznych wigilijnych potrawach, Nasz Kurczak wraz z marką Jan Niezbędny przygotowały dla swoich Klientów miłą akcję promocyjną! W okresie 1.12.2013 – 31.12.2013 do tuszki Nasz Kurczak dołączona będzie praktyczna torebka do pieczenia!

"Nasz Kurczak" działa w szczytnym celu.
Wybierając produkty "Nasz Kurczak" pomagasz i wspierasz Stowarzyszenie Apetyt na Życie
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.