Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Wiórki kokosowe Siesta  -  baza do karnawałowych eksperymentów

Wiórki kokosowe Siesta - baza do karnawałowych eksperymentów

2013-12-09

Wiórki kokosowe to jeden z najczęściej używanych składników w kuchni. Trudno wyobrazić sobie bez nich ciasta i desery. Stanowią też ciekawy dodatek do dań wytrawnych np. mięs i owoców morza.

więcej »
Appetita zaprasza na pokazy kulinarne

Appetita zaprasza na pokazy kulinarne

2013-12-09

Marki Appetita, De'Longhi i Kenwood zapraszają na kulinarne show, które odbywają się w przedświąteczne weekendy w wybranych miastach Polski: 7 i 8 grudnia w Media Markt Wrocław, a 14 i 15 grudnia w Media Markt Czeladź.

więcej »
Aromatyczne święta z przyprawami Appetita

Aromatyczne święta z przyprawami Appetita

2013-12-05

Magia świąt: bliscy zgromadzeni przy wspólnym stole, zapach choinki, dźwięki uroczystych kolęd oraz smaki i zapachy znane od dziecka.

więcej »
Smaczny upominek, w sam raz na Mikołajki

Smaczny upominek, w sam raz na Mikołajki

2013-12-05

Nietuzinkowe, gustownie zapakowane co nieco to świetny pomysł na podarunek dla znajomych. Taki niezobowiązujący prezent można kupić bezpośrednio od polskich producentów, zamawiając go przez internet. Będzie pysznie!

więcej »
TRADYCYJNIE SMACZNE USZKA Z GRZYBAMI MARKI JAWO

TRADYCYJNIE SMACZNE USZKA Z GRZYBAMI MARKI JAWO

2013-12-04

Najsmaczniejsze są te niewielkie, starannie i pieczołowicie lepione grudniowymi wieczorami, gdy wcześnie zapadająca noc przypomina o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia.

więcej »
Pierre Winther autorem zdjęć do nowej kampanii Finlandia® Vodka

Pierre Winther autorem zdjęć do nowej kampanii Finlandia® Vodka

2013-12-04

Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf i reżyser filmowy Pierre Winther.

więcej »
Nowa kampania Finlandia® Vodka

Nowa kampania Finlandia® Vodka

2013-12-04

Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki.

więcej »
Polskie pieczywo zdobywa Wielką Brytanię dzięki Navireo

Polskie pieczywo zdobywa Wielką Brytanię dzięki Navireo

2013-12-04

System Navireo, produkowany przez firmę InsERT, został wdrożony w piekarniach Polish Village Bread w Londynie i Manchesterze. Navireo w dedykowanej wersji dla piekarni i cukierni zarządza m.in. zwrotami pieczywa, zamówieniami i dostawami towarów, a także planowaniem produkcji.

więcej »

"Nasz Kurczak" z torebką do pieczenia "Jan Niezbędny" gratis!

2013-12-03

Specjalnie z myślą o nadchodzących Świętach Bożego Narodzenia i pysznych wigilijnych potrawach, Nasz Kurczak wraz z marką Jan Niezbędny przygotowały dla swoich Klientów miłą akcję promocyjną! W okresie 1.12.2013 – 31.12.2013 do tuszki Nasz Kurczak dołączona będzie praktyczna torebka do pieczenia!

więcej »

"Nasz Kurczak" działa w szczytnym celu.

2013-12-03

Wybierając produkty "Nasz Kurczak" pomagasz i wspierasz Stowarzyszenie Apetyt na Życie

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.

Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!

Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.

Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata! Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito