Artykuły prasowe

Koncentrat barszczu czerwonego Jamar
KONCENTRAT BARSZCZU CZERWONEGO firmy JAMAR pozwala na szybkie i proste przygotowanie smacznej zupy.
Wygraj nagrody w wielkim konkursie Małego Głoda
Marka Danio ogłasza Wielki Konkurs dla wszystkich głodnych prawdy! Na uczestników czeka mnóstwo cennych nagród – m.in. iPhony i aparaty fotograficzne oraz wyzwanie na miarę Głódbasterów. Jak naprawdę przebiegała akcja Wielkiego Porwania Małego Głoda – stwórz swoje rozwiązanie i wygraj!

Przetrwaj zimę z Grzanym Starotoruńskim!
Zimą zdecydowanie częściej niż podczas innych pór roku poszukujemy ciepła, które rozgrzeje, ukoi nerwy i pozwoli nam jak najlepiej przeciwstawiać się niskim temperaturom.
Mahoniowe dzieło mistrza
Zapewne z łakomstwa… a może z nieposkromionej ciekawości browarmistrz opactwa Grimbergen zamykał się za murami klasztornego browaru i wytrwale pracował nad recepturą kolejnego wariantu piwa.

Piotr z FRoSTY znów w telewizji i internecie
13 stycznia ruszyła pierwsza w tym roku kampania promocyjna FRoSTY wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy – Złotych Paluszków Rybnych i bogatej gamy Szpinaków.

Słodki sposób na wyrażenie uczuć – okazjonalne oferty słodyczy od FC Solidarność
Dni Babci i Dziadka oraz Walentynki to idealne okazje, aby obdarować bliskich wyjątkowymi słodyczami. Jako upominki dla najbliższych doskonale sprawdzą się produkty z okazjonalnych ofert spółki FC Solidarność.

Wyjątkowy prezent na Dzień Babci i Dziadka
Dzień Babci i Dziadka tuż-tuż. Zastanawiasz się, co sprezentować im w tym roku - ciepły koc, kapcie, a może kosmetyki czy ubrania? Podpowiadamy - tym razem zdecyduj się na coś wyjątkowego – podaruj swój czas, pokazując, jak bardzo Ci na nich zależy. Jak to zrobić? Ugotuj dla nich coś wyjątkowego!

IMR dłużej z Bieluchem
IMR advertising by PR przedłużyła o kolejny rok umowę o współpracy w zakresie PR produktowego i korporacyjnego ze Spółdzielnią Mleczarską Bieluch w Chełmie.

Ponad 1,6 tys. konsumentów przetestowało nowości FRoSTY
Znamy już wyniki konsumenckiego badania produktów przeprowadzonego pod koniec 2013 r. w ramach programu „FRoSTERZY”.

North Coast przedłuża umowę z MLP Group
Firma North Coast przedłużyła umowę najmu w parku MLP Pruszków I. North Coast obecnie wynajmuje ok. 4000 m2 powierzchni magazynowej i biurowo-socjalnej.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.