Artykuły prasowe

Święta pachnące Naturą
Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. To doskonała okazja, by pochwalić się przed bliskimi naszymi kulinarnymi umiejętnościami. Jednak żadne, przygotowane nawet z największym zaangażowaniem danie nie zachwyci, jeśli nie zadbamy o wybór odpowiednich produktów.

LUBUSKI GIN & TONIC W NOWEJ ODSŁONIE
Wraz z początkiem marca firma HENKELL & CO. VINPOL Polska Sp. z o.o. odświeżyła wizerunek znanej marki LUBUSKI GIN & TONIC. To tradycyjne połączenie ginu o wyraźnym smaku jałowca oraz gorzkiego napoju gazowanego ma na całym świecie ogromną rzeszę fanów.

Program ''Doceń polskie'' - trwają przygotowania do XII audytu żywności
Trwa przyjmowanie zgłoszeń od producentów żywności chcących zdobyć certyfikaty Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego ''Doceń polskie''. Artykuły spożywcze spełniające podstawowe kryterium programu, tj. posiadające ''polski akcent'', zostaną ocenione przez ekspertów 30 kwietnia.

Słodka Wielkanoc z Vobro
Święta Wielkanocne są okazją do wielu spotkań i do wiosennego wypoczynku. Przyjacielskie i rodzinne zjazdy są doskonałą okazją, aby wspólnie cieszyć się nie tylko świętem, ale także nową porą roku.

Naturalnie, szybko i pysznie – Mak Mielony marki BackMit
Mak króluje w polskich domach zazwyczaj przy okazji przygotowywania świątecznych potraw. Na co dzień często o nim zapominamy. Błędnie! Z maku wyczarować można bowiem zarówno idealne desery w postaci pysznych ciast, jak i inne smaczne dania. Brak czasu nie powinien być tu wymówką.

Logo marki Best Bakery w nowej odsłonie
Po modyfikacji firmowego logo oraz marki Lilly Planet, spółka Asunto Group wprowadza odświeżone logo marki Best Bakery, w której portfolio znajdują się wyroby piekarnicze świeże oraz mrożone, przeznaczone do częściowego lub pełnego wypieku.

Domowy sposób na ajvar
Ajvar to smak wakacji towarzyszący wspomnieniom tych, którzy mieli okazję chociaż raz odwiedzić Bałkany. Ajvar, czyli najczęściej wybierana pasta warzywna w słonecznej Chorwacji, właśnie pojawia się w nowej, domowej wersji.

Wiosenny przepis na grillowane filety Zagrodowego z gruszkami i oscypkiem
Wiosenna kuchnia jest lekka i prosta, bo szkoda tracić czas, kiedy pogoda za oknem zachęca do aktywności na świeżym powietrzu.

Wyróżnienia Superbrands dla marek Grupy Colian
Goplana, Grześki i Jeżyki, marki Grupy Colian, otrzymały prestiżowe wyróżnienia The Superbrands Ltd, niezależnej międzynarodowej organizacji, promującej ideę brandingu. Marki znalazły się wśród elitarnego grona silniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku.

Gotówka na wakacje od marki Familijne
Marka Familijne startuje z drugą edycją loterii Gotówka na wakacje. W tegorocznej jej odsłonie do zdobycia jest aż 1 549 nagród o łącznej wartości ponad 150 000 zł. Poza pieniędzmi na upragniony letni odpoczynek, do wygrania są rodzinne gry planszowe. Sprzedaż promocyjna trwa od 1.05 do 31.08.2014 r
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.