Artykuły prasowe
Kampania HELIO w mediach
Marka HELIO jak co roku przed Świętami Wielkanocnymi planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszyły już w lutym. Obejmują m.in. portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece.
„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” Kolejna odsłona kampanii Chivas Regal
Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie.
Wielki powrót Milky Way Crispy Rolls®
Kosmicznie lekki i kosmicznie chrupiący – taki właśnie jest Milky Way Crispy Rolls®. Produkt ponownie pojawi się na sklepowych półkach w marcu.
Starbucks celebruje nadejście wiosny nowymi smakami mrożonych kaw!
Z utęsknieniem wypatrujemy już promieni słońca, cieplejszych temperatur i dłuższych dni czyli sezonu, w którym mrożona kawa Starbucks smakuje najlepiej. Aby uczcić nadejście wiosny, marka wzbogaca swoją ofertę i zaprasza Gości do spróbowania propozycji kaw na zimno.
Cebulka marynowana srebrna OLE! – doskonała przekąska warzywna
Cebulka marynowana srebrna OLE! to doskonała przekąska warzywna, a także dodatek do wielu dań. Produkt gotowy jest do użycia od zaraz, dzięki czemu sprawdzi się w każdej kuchni – zwłaszcza u kogoś, kto nie ma za dużo czasu na przygotowywanie potraw.
Wiosna rozkwita dobrym smakiem!
W powietrzu czuć przyjemny zapach budzących się do życia kwiatów, drzewa zaczynają się pięknie zielenić… Z nową energią witamy wiosnę! Z tej okazji marka Wawel przygotowała limitowaną Ofertę Wiosenną.
Starchaser i Sunlover – nowe, zaskakujące smaki lodów Magnum
Magnum wprowadza do sklepów dwa nowe smaki. Double Starchaser i Double Sunlover to zaskakujące, świeże propozycje dla smakoszy, którzy sięgają po lody przez cały rok.
Zakończyła się trzecia edycja projektu “EkoMisja - Nie marnuję”
Po raz trzeci Federacja Polskich Banków Żywności we współpracy z firmą Lidl Polska stworzyła ekologiczny program edukacyjny skierowany do nauczycieli oraz uczniów szkół podstawowych. Wzięło w nim udział ponad 58 000 dzieci z 753 placówek w całej Polsce.
Start sezonu grillowego? Naturalnie z olejem Rapso!
Wielkimi krokami zbliża się wiosna, a wraz z nią – wielkie grillowanie. Potrawy przyrządzane na świeżym powietrzu smakują o wiele lepiej, gdy są przygotowane ze składników najlepszej jakości. Niezastąpionym dodatkiem do mięs i sałatek jest olej rzepakowy Rapso.
Nowa granica ryzyka w sektorze finansowym: utrata bioróżnorodności
Koncepcje, wyzwania i pierwsze ilościowe studium przypadku dotyczące zapylania
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Srebrne Perły Rynku FMCG dla linii popcornów do mikrofalówki HELIO
Firma HELIO po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu Perły Rynku! Wśród najlepszych produktów 2024, na podium znalazła się linia popcornów do mikrofalówki HELIO.
Blisko 9 na 10 badanych jest za wprowadzeniem systemu kaucyjnego w Polsce
Niedługo w całej Polsce zostanie wprowadzony system kaucyjny. Z tegorocznego badania Waterdrop wynika, że aż 88,3 proc. Polaków uważa, że jest to odpowiedni krok. Ponad ⅕ ankietowanych kupuje wodę w plastikowych butelkach.
Nowy Rok Szkolny z przekąskami od HELIO! Odkryj nowość: Mix orzechów prażonych!
Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen wyzwań i nowych doświadczeń. To również doskonały moment, aby zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe naszych dzieci.
HELIO SPONSOREM GŁÓWNYM DRUŻYNY MISTRZÓW POLSKI W RUGBY!
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby!
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®!
Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów.
Najczęściej czytane artykuły:
Lekki deser z masą krówkową od HELIO: Słodka uczta w kilka minut
Czasami przychodzi ochota na coś słodkiego, ale nie zawsze mamy czas czy energię, by przygotować skomplikowane wypieki. W takich momentach idealnym rozwiązaniem jest lekki deser z masą krówkową od HELIO.
Srebrne Perły Rynku FMCG dla linii popcornów do mikrofalówki HELIO
Firma HELIO po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu Perły Rynku! Wśród najlepszych produktów 2024, na podium znalazła się linia popcornów do mikrofalówki HELIO.
Kino w plenerze z popcornem od HELIO: Idealny sposób na letni wieczór
Latem wiele osób szuka pomysłu na spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Jednym z najprzyjemniejszych sposobów na cieszenie się letnim wieczorem jest kino plenerowe. Wyobraź sobie: rozgwieżdżone niebo, przytulny koc, ukochani przyjaciele czy rodzina, a na ekranie ulubiony film.
HELIO partnerem IX Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej
10-11 sierpnia w IX Mistrzostwach Świata rozegranych na Stadionie Miejskim Legii Warszawa zmierzyły się 24 reprezentacje dzieci z domów dziecka z całego globu.
Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września