Artykuły prasowe
Owocowy kubek – z kampanią „Prosto z serca”!
W poniedziałek, 19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.
Porady kulinarne Nove, czyli jak rozmrażać mięso w prawidłowy sposób
Zamrażanie żywności jest bardzo popularnym sposobem przedłużania jej terminu przydatności do spożycia. Decydując się na taką praktykę w przypadku mięsa, bardzo istotna jest wiedza na temat jego późniejszej obróbki, zaczynając już od momentu wyciągnięcia z zamrażalnika i procesów rozmrażania.
Więcej Francji za mniej – Święto Handlu Francuskiego w Carrefour Polska
W ramach kampanii edukacyjnej French Touch, organizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski, klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour mogą kupić francuskie wyroby w atrakcyjnych cenach. Firma Carrefour Polska jest Partnerem kampanii.
Moc szwajcarskich ziół, czyli cukierki marki Ricola
Szwajcarska jakość połączoną z wiedzą o ziołach: to właśnie Ricola – wyjątkowe cukierki produkowane z naturalnie uprawianych w szwajcarskich górach ziół.
Zadbaj o szczupłą sylwetkę z kaszą bulgur marki Halina – najmniej kaloryczną z kasz!
Dla wielu z nas początek jesieni to czas, kiedy zaczynamy obawiać się o przybycie dodatkowych kilogramów. Latem ruszamy się bowiem więcej, mamy również nieograniczony dostęp do niskokalorycznych, sezonowych warzyw.
Jedz i kupuj odpowiedzialnie z Rio Mare
Rio Mare to nie tylko doskonałej jakości ryby. To gwarancja, że droga, którą przebyły, jest ściśle monitorowana i odbywa się wedle najsurowszych reguł. Celem jest ochrona morskiego ekosystemu i środowiska, pracownikom najlepszych warunków pracy oraz propagowanie zdrowej diety.
Parówki z cielęciną linii „W naszym domu” marki Nove – idealne na każdą okazję
Parówki nie muszą kojarzyć się tylko i wyłącznie z szybkim śniadaniem czy stereotypową studencką wersją obiadu.
FRoSTA: najnowsza kampania od września w mediach
19 września, pod hasłem „100% naturalnego smaku”, rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Spoty promujące zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta pojawią się w telewizji, radiu oraz Internecie.
Kuchenne rewolucje w Salonie Kulinarnym, czyli narodziny restauracji Abażur
Magda Gessler uznała wnętrze za smutne i napuszone, matkę właściciela za sztywną, a jego samego za maminsynka. Rewolucja kosztowała wszystkich trochę nerwów, ale ostatecznie się udała, a prowadząca program zachwyciła się jedzeniem. A jak udział w programie wspominają właściciele?
Kolporter rozwija salony ze strefą bistro
Już 13 salonów prasowych Kolportera dysponuje strefą bistro Top Presso. Spółka uruchamianie tego typu placówek rozpoczęła przed niespełna rokiem.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Zdrowa przekąska w pracy
Przekąski w pracy odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu odpowiedniego poziomu energii i koncentracji przez cały dzień. W natłoku obowiązków łatwo jest sięgnąć po niezdrowe, przetworzone produkty, które tylko chwilowo zaspokajają głód, jednocześnie powodując spadek energii i pogorszenie samopoczucia.
Srebrne Perły Rynku FMCG dla linii popcornów do mikrofalówki HELIO
Firma HELIO po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu Perły Rynku! Wśród najlepszych produktów 2024, na podium znalazła się linia popcornów do mikrofalówki HELIO.
Blisko 9 na 10 badanych jest za wprowadzeniem systemu kaucyjnego w Polsce
Niedługo w całej Polsce zostanie wprowadzony system kaucyjny. Z tegorocznego badania Waterdrop wynika, że aż 88,3 proc. Polaków uważa, że jest to odpowiedni krok. Ponad ⅕ ankietowanych kupuje wodę w plastikowych butelkach.
Nowy Rok Szkolny z przekąskami od HELIO! Odkryj nowość: Mix orzechów prażonych!
Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen wyzwań i nowych doświadczeń. To również doskonały moment, aby zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe naszych dzieci.
HELIO SPONSOREM GŁÓWNYM DRUŻYNY MISTRZÓW POLSKI W RUGBY!
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby!
Najczęściej czytane artykuły:
Srebrne Perły Rynku FMCG dla linii popcornów do mikrofalówki HELIO
Firma HELIO po raz kolejny została nagrodzona w prestiżowym badaniu Perły Rynku! Wśród najlepszych produktów 2024, na podium znalazła się linia popcornów do mikrofalówki HELIO.
Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września
Nowy Rok Szkolny z przekąskami od HELIO! Odkryj nowość: Mix orzechów prażonych!
Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen wyzwań i nowych doświadczeń. To również doskonały moment, aby zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe naszych dzieci.
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®!
Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów.
Nadchodzi chwila, na którą wszyscy czekali... Pumpkin Spice powraca!
Wrzesień to czas chłodniejszych poranków i złocistych liści, a także powrotu jesiennego hitu – Pumpkin Spice Latte od Starbucks! Od 3 września w kawiarniach marki na Gości czekają także inne sezonowe smakołyki!