Artykuły prasowe

Innowacyjne Familijne 2GO w kampanii reklamowej
20 maja wystartowała kolejna kampania reklamowa marki Familijne, promującą innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO. Działania w telewizji, Internecie, radiu i prasie kobiecej potrwają do końca czerwca br.

Pięć ciekawostek na temat mleka
„Co się stało, co się stało?” „Gwałtu, mleko wyleciało!” - tymi słowami rozpoczyna się wiersz Jana Brzechwy pt. „Mleko”. Jak kończy się ta historia? Wbrew pozorom, bardzo smakowicie! Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, tylko przekonać się jakie ciekawostki wiążą się z tym produktem.

Lody Zielonej Budki w salonikach Kolportera
W stu wybranych salonikach i salonach prasowych Kolporter poszerzył asortyment o lody firmy Zielona Budka. Sprzedaż nowego asortymentu ruszyła w pierwszych punktach już w połowie maja.

Bananata Delecta – klasyczne ciasto z owocami
Delecta rozszerza portfolio w kategorii mieszanek ciast, wprowadzając na rynek nowy produkt do samodzielnego wypieku – klasyczne ciasto Bananata z czekoladą. Oferta stanowi doskonałą propozycję dla osób poszukujących inspirujących i smacznych deserów, które można przygotować samodzielnie w domu.

Popularność cateringu dietetycznego
Nie da się ukryć, że moda na zdrowe odżywianie zawładnęła już prawie całym światem, na pewno mieszkańcami krajów wysoce cywilizowanych.

Dawtona Food Service: smak polskich warzyw dla gastronomii
Dojrzałe polskie warzywa, wieloletnia tradycja oraz szeroki wybór najwyższej jakości produktów warzywnych charakteryzują ofertę Dawtona, lidera przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce. Teraz wszystkie produkty marki, dedykowane branży gastronomicznej znajdziemy w nowych opakowaniach.

Ruszyła Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”
Niespotykane połączenia smaków, obfite porcje nakładane specjalną „packą”, wyłącznie naturalne składniki wykorzystywane do ich stworzenia, a przede wszystkim sprawdzona, oryginalna, polska receptura, stworzona w okresie międzywojennym.

Sery w plasterkach marki Lactima – ulubione smaki w zasięgu ręki
Wiosenne kanapki, roladki czy zapiekanki – ser znajdzie zastosowanie w wielu apetycznych potrawach. W ofercie marki Lactima znajdziemy sery w plasterkach w kilku wariantach smakowych, które zachęcają do kuchennych eksperymentów.
Pierwsza edycja targów MAZURY HoReCa festiwal smaków już za nami
W EXPO Mazury przez dwa dni, 13 i 14 maja, na blisko 2000 m2 gościło 118 wystawców z branży gastronomicznej i hotelarskiej z całej Polski. Pierwszy dzień targów przygotowany był przede wszystkim pod kątem nawiązywania relacji biznesowych, a drugi dla każdego, dla kogo dobre jedzenie ma znaczenie.

Ketchupy Kieleckie do dań z rusztu
Ketchup Kielecki extra pikantny cechuje się nie tylko intensywnym smakiem, ale także unikalną kompozycją składników z dodatkiem chilli. Dzięki temu świetnie smakuje się z pieczonymi ziemniakami, skrzydełkami oraz kiełbaskami.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Starbucks startuje z orzeźwiającym letnim sezonem!
Dzięki Starbucks już dziś możemy zanurzyć się w niesamowitych smakach lata. Ciesz się długimi, pełnymi słońca dniami i czasem spędzanym na świeżym powietrzu z nowym, sezonowym napojem Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, dostępnym w kawiarniach sieci już od 29 kwietnia!
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, ale potrzebują edukacji
Ponad 60% Polaków deklaruje chęć korzystania z aplikacji mobilnych i innych technologii wspierających system kaucyjny – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego” przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.