Artykuły prasowe

Mroźne orzeźwienie na letnie upały od COSTA COFFEE!
Nadchodzące wakacje upłyną pod znakiem orzeźwienia, pobudzenia, maksimum przyjemności i… Frostino! To debiutująca latem nowość od COSTA COFFEE – nowa kategoria napojów mrożonych.

Smak prawdziwych Włoch na naszym talerzu – nowy Sos Carbonara Italia WINIARY!
Kuchnia włoska - pełna świeżych składników i aromatycznych serów inspiruje nas do odkrywania wyjątkowych smaków rodem ze słonecznych Włoch. Nic dziwnego! Polacy uwielbiają potrawy z makaronem, a tych zdecydowanie nie brakuje we Włoszech.

Kwaśne śmietany od OSM Piątnica
Śmietany od OSM Piątnica to produkty uwielbiane przez miliony konsumentów. Dlatego też znane i stanowiące nieodłączny element wielu dań kwaśne Śmietany 12% i 18% od OSM Piątnica są teraz dostępne w nowych, limitowanych wersjach opakowań 220 g. Dzięki temu zyskamy dodatkowe 20g produktu gratis.

Gzella Poland nagrodzona w rankingu „Złota Setka Pomorza i Kujaw 2015”!
16 maja 2016r. w bydgoskiej Operze Nova zostały ogłoszone wyniki rankingu „Złota Setka Pomorza i Kujaw 2015”. Wśród laureatów wyróżnionych w jednym z najbardziej prestiżowych plebiscytów, honorujących najlepsze przedsiębiorstwa w województwie kujawsko – pomorskim, znalazła się Polska Firma Gzella.

Ciastka Familijne w nowej szacie graficznej
Marka Familijne zmienia opakowania ciastek. Cała linia ciasteczek w nowej odsłonie będzie dostępna na sklepowych półkach od wczesnej jesieni.

COSTA COFFEE wzmacnia obecność w Toruniu
Mieszkańcy Torunia mogą już rozkoszować się aromatyczną kawą na bazie legendarnej mieszanki Mocha Italia w kolejnym lokalu COSTA COFFEE. Pod koniec maja kawiarnia z serca Londynu zawitała do centrum handlowego Atrium Copernicus. To druga kawiarnia COSTA COFFEE w tym mieście i 119. w całej Polsce.

YERBA MATE MARKI CZAS NA HERBATĘ - SUSZ PEŁEN INDIAŃSKICH LEGEND
Na urokliwych terenach Ameryki Południowej, pośród upraw kukurydzy i kawy, możemy natknąć się na roślinę o nazwie ostrokrzew paragwajski. Z jej wysuszonych liści powstaje napój Yerba Mate, pełen nie tylko pysznego smaku, ale i indiańskich opowieści.

Owocowy kubek kisiel Delecta na zimną wodę
Delecta wprowadza na rynek trzy nowe orzeźwiające smaki kisieli Owocowy kubek w limitowanej edycji na lato. To pierwsze na rynku jednoporcjowe kisiele instant do przygotowania na bazie zimnej wody (przegotowanej lub mineralnej niegazowanej). Przekąska idealna na ciepłe dni.

Widelce w dłoń – czyli kulinarny Dzień Dziecka z marką WINIARY!
1 czerwca to wyjątkowa data w kalendarzu zarówno dla pociech, jak i dla rodziców. W tym dniu wszyscy możemy przecież odkryć w sobie dziecko i wspólnie z maluchami spędzić ten dzień inaczej niż zwykle!

Kurczaki – prosty sposób FRoSTY
Brak zdolności kulinarnych wcale nie musi iść w parze z pustym żołądkiem. Sposobem na szybki i prosty obiad będą produkty FRoSTY z serii Qrczaki, które można łatwo przyrządzić w zaledwie kwadrans!
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Starbucks startuje z orzeźwiającym letnim sezonem!
Dzięki Starbucks już dziś możemy zanurzyć się w niesamowitych smakach lata. Ciesz się długimi, pełnymi słońca dniami i czasem spędzanym na świeżym powietrzu z nowym, sezonowym napojem Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, dostępnym w kawiarniach sieci już od 29 kwietnia!
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, ale potrzebują edukacji
Ponad 60% Polaków deklaruje chęć korzystania z aplikacji mobilnych i innych technologii wspierających system kaucyjny – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego” przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najnowsza kawiarnia dobrze znanej sieci Starbucks zostanie otwarta w Galerii Łódzkiej
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.