Artykuły prasowe

Zachowaj smak lata na dłużej z przetworami zrobionymi ot tak… prosto z serca!
Targi wypełnione po brzegi borówkami, wiśniami czy malinami to znak, że trwa sezon na robienie przetworów. Świeże owoce, swoim zapachem i soczystymi kolorami, przykuwają uwagę każdego przechodnia. Warto na dłużej zachować bogactwo ich smaku zamykając go w słoiku.

Jeszcze więcej Miśków – rusza promocja żelków marki Akuku!
Duża paczka żelków Miśki Akuku! będzie jeszcze większa. Marka Akuku! startuje z letnią promocją konsumencką. Jednocześnie żelki zyskają 9% soku owocowego, a zmianie ulegnie szata graficzna opakowania.

Dodatki do mięs i serów Stovit
W poszukiwaniu nowych inspiracji na piątkowy grill z przyjaciółmi, polecamy Jarzębinę, Żurawinę oraz Borówkę Stovit.
Nowa FANTA - więcej soku!
FANTA, jeden z najpopularniejszych napojów o smaku owocowym, wprowadza nową, „zakręconą” butelkę inspirowaną orzeźwiającą pomarańczą. Nowa, jeszcze bardziej pomarańczowa FANTA to idealny partner letnich wycieczek i spotkań nastolatków.

Inspiracje na bakłażanowy talerz!
Oberżyna, gruszka miłości, bakman, jajko krzewiaste, pisanka podłużna, szalone jabłko… To tylko niektóre z rzadko używanych określeń bakłażana. Jest ich całe mnóstwo, tak jak wiele jest sposobów wykorzystania go w kuchni!

Letnie koktajle z LenVitolem
Lato to bardzo smakowity czas. Sezonowe owoce swoim naturalnym zapachem oraz smakiem zachęcają do regularnego spożywania. A wszystko to z pożytkiem dla naszego organizmu.

Zdrowe lato z Oleofarmem
Lato to czas przepełniony niesamowitymi smakami – sezonowe owoce i warzywa kuszą przepięknym wyglądem i świeżym zapachem. Nie można przepuścić takiej okazji i odmówić naszym organizmom dawki witamin i świeżości.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Starbucks w Łodzi
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Starbucks startuje z orzeźwiającym letnim sezonem!
Dzięki Starbucks już dziś możemy zanurzyć się w niesamowitych smakach lata. Ciesz się długimi, pełnymi słońca dniami i czasem spędzanym na świeżym powietrzu z nowym, sezonowym napojem Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, dostępnym w kawiarniach sieci już od 29 kwietnia!
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia a system kaucyjny. Polacy otwarci na innowacje, ale potrzebują edukacji
Ponad 60% Polaków deklaruje chęć korzystania z aplikacji mobilnych i innych technologii wspierających system kaucyjny – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego” przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR.
Uwielbiane cukierki w nowoczesnym wydaniu
Wawel łączy tradycję z nowoczesnością, wprowadzając Michałki Protein – nową wersję kultowych cukierków z białkiem. To pierwsze Michałki wzbogacone o roślinne białko na polskim rynku, stworzone z myślą o osobach aktywnych i dbających o dietę.
Starbucks w Łodzi
Starbucks otwiera się 9 maja w Galerii Łódzkiej. Na miejscu będzie można wypić kultowe napoje, aromatyczną 100% Arabica i zjeść pyszne przekąski. To idealna przestrzeń na chwilę relaksu, spotkanie ze znajomymi lub przerwę w zwiedzaniu galerii.
Najnowsza kampania Snickers razem z José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka !
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony.
Zintegrowane rozwiązanie dla detalistów na starcie systemu kaucyjnego
System kaucyjny, który już wkrótce stanie się obowiązkowy w Polsce, stawia przed detalistami nowe wyzwania. W szczególności dla małych i średnich sklepów, które nie dysponują dużymi działami IT ani zespołami wdrożeniowymi, proces ten może okazać się wyjątkowo skomplikowany.