Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Karnawał ze smakiem razem z marką WINIARY!

Karnawał ze smakiem razem z marką WINIARY!

2017-01-24

Już teraz możesz zacząć wielkie odliczanie do prawdziwej zabawy!

więcej »
100% naturalnego smaku!  Ruszyła nowa odsłona kampanii FRoSTY

100% naturalnego smaku! Ruszyła nowa odsłona kampanii FRoSTY

2017-01-24

16 stycznia br. na antenach stacji radiowych, telewizyjnych i w Internecie ponownie zagościł Piotr z FRoSTY. Promuje zarówno dobrze znane, flagowe produkty marki, jak i nowości.

więcej »

Rynek firm cateringowych atrakcyjny dla dostawców HoReCa

2017-01-24

Prognozy rozwoju rynku HoReCa w 2017 r. są obiecujące i zdecydowanie je wykorzystamy. Ten sektor to dla nas bardzo ważny, a sprzedaż produktów do tego kanału stanowi ponad 50% przychodów - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, producenta sosów Folwark.

więcej »
Zdrowie prosto z natury. Jarmark Produktów Regionalnych w Porcie Łódź.

Zdrowie prosto z natury. Jarmark Produktów Regionalnych w Porcie Łódź.

2017-01-24

Cynamon, wanilia, imbir czy goździki – to najlepsze aromatyczne dodatki, które rozgrzeją nas w zimową pogodę. W parze z przyprawami, na pomoc w chłodne dni przychodzi także miód, naturalnie wzmacniający odporność.

więcej »
Super-Cisowianka

Super-Cisowianka

2017-01-24

Cisowianka laureatem godła Superbrands już ósmy raz z rzędu.

więcej »
Raport FRoSTY: Gatunek ryby wygrywa z jej ceną

Raport FRoSTY: Gatunek ryby wygrywa z jej ceną

2017-01-24

Polacy, kupując mrożone produkty rybne, przestali kierować się głównie kryterium cenowym – wynika z raportu opracowanego na zlecenie firmy FRoSTA. Obecnie zwracają uwagę przed wszystkim na gatunek i jakość mięsa ryby w gotowym produkcie.

więcej »
Strączki dobre na wszystko

Strączki dobre na wszystko

2017-01-24

Strączki warto uwzględnić w codziennym menu. Są nie tylko pożywne, lecz także możemy z nich ugotować prawie wszystko. Niezależnie, czy będzie to fasolka po bretońsku, kotlety z ciecierzycy, czy pasztet z grochu, łatwo i smacznie doprawimy je przyprawą do dań z fasoli Galeo.

więcej »

Grupa METRO i Techstars uruchamiają program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu

2017-01-23

12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego.

więcej »
Majonez Kielecki od teraz wygląda tak!

Majonez Kielecki od teraz wygląda tak!

2017-01-23

Flagowy wyrób Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”, produkowany nieprzerwanie od ponad 57 lat właśnie przeszedł restylizację etykiety.

więcej »
Dzień Babci i Dziadka. Upiecz Dziadkom radość! Czyli pyszne ciasta w prezencie

Dzień Babci i Dziadka. Upiecz Dziadkom radość! Czyli pyszne ciasta w prezencie

2017-01-20

Dzień Babci i Dziadka coraz bliżej! 21 i 22 stycznia pokaż w zupełnie nowy sposób, jak bardzo ich kochasz! Z tej wyjątkowej okazji, zamiast jak co roku kupować prezenty, możesz pójść w odwiedziny z… własnym ciastem.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady
Wawel rozpoczął w styczniu kampanie promujące CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne, które do końca marca będą mocno widoczne w digitalu.

Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach? Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.

Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca! Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!

HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza” HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.

Świąteczne dania w ekspresowym tempie z bakaliami BackMit
Przed nami Święta. Czas spotkań przy choince, radosnego ucztowania i…wielu godzin spędzonych na komponowaniu menu.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca! Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!

Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach? Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.

Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady
Wawel rozpoczął w styczniu kampanie promujące CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne, które do końca marca będą mocno widoczne w digitalu.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito