Artykuły prasowe
Karnawał ze smakiem razem z marką WINIARY!
Już teraz możesz zacząć wielkie odliczanie do prawdziwej zabawy!
100% naturalnego smaku! Ruszyła nowa odsłona kampanii FRoSTY
16 stycznia br. na antenach stacji radiowych, telewizyjnych i w Internecie ponownie zagościł Piotr z FRoSTY. Promuje zarówno dobrze znane, flagowe produkty marki, jak i nowości.
Rynek firm cateringowych atrakcyjny dla dostawców HoReCa
Prognozy rozwoju rynku HoReCa w 2017 r. są obiecujące i zdecydowanie je wykorzystamy. Ten sektor to dla nas bardzo ważny, a sprzedaż produktów do tego kanału stanowi ponad 50% przychodów - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, producenta sosów Folwark.
Zdrowie prosto z natury. Jarmark Produktów Regionalnych w Porcie Łódź.
Cynamon, wanilia, imbir czy goździki – to najlepsze aromatyczne dodatki, które rozgrzeją nas w zimową pogodę. W parze z przyprawami, na pomoc w chłodne dni przychodzi także miód, naturalnie wzmacniający odporność.
Raport FRoSTY: Gatunek ryby wygrywa z jej ceną
Polacy, kupując mrożone produkty rybne, przestali kierować się głównie kryterium cenowym – wynika z raportu opracowanego na zlecenie firmy FRoSTA. Obecnie zwracają uwagę przed wszystkim na gatunek i jakość mięsa ryby w gotowym produkcie.
Strączki dobre na wszystko
Strączki warto uwzględnić w codziennym menu. Są nie tylko pożywne, lecz także możemy z nich ugotować prawie wszystko. Niezależnie, czy będzie to fasolka po bretońsku, kotlety z ciecierzycy, czy pasztet z grochu, łatwo i smacznie doprawimy je przyprawą do dań z fasoli Galeo.
Grupa METRO i Techstars uruchamiają program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu
12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego.
Majonez Kielecki od teraz wygląda tak!
Flagowy wyrób Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”, produkowany nieprzerwanie od ponad 57 lat właśnie przeszedł restylizację etykiety.
Dzień Babci i Dziadka. Upiecz Dziadkom radość! Czyli pyszne ciasta w prezencie
Dzień Babci i Dziadka coraz bliżej! 21 i 22 stycznia pokaż w zupełnie nowy sposób, jak bardzo ich kochasz! Z tej wyjątkowej okazji, zamiast jak co roku kupować prezenty, możesz pójść w odwiedziny z… własnym ciastem.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady
Wawel rozpoczął w styczniu kampanie promujące CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne, które do końca marca będą mocno widoczne w digitalu.
Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.
Świąteczne dania w ekspresowym tempie z bakaliami BackMit
Przed nami Święta. Czas spotkań przy choince, radosnego ucztowania i…wielu godzin spędzonych na komponowaniu menu.
Najczęściej czytane artykuły:
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.
Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady
Wawel rozpoczął w styczniu kampanie promujące CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne, które do końca marca będą mocno widoczne w digitalu.