Artykuły prasowe
Netto zaprasza do kulinarnej zabawy w nowym programie lojalnościowym
Wspieranie dziecięcych marzeń, edukacja poprzez zabawę i kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych – to jedne z najważniejszych zadań dla dorosłych.
Najnowsze badania potwierdzają: miękka margaryna może pomóc w obniżeniu ryzyka wystąpienia zawału s
W kontekście światowych zaleceń żywieniowych rekomendujących ograniczenie spożycia tłuszczów nasyconych w diecie, a także zastąpienia ich tłuszczami nienasyconymi, opublikowane zostały najnowsze wyniki modelowego badania porównujące skutki wieloletniego spożycia masła i margaryny.
Luksusowy w każdym calu
Produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” Chrzan Luksusowy właśnie przeszedł restylizację etykiety. To kolejny produkt w portfolio firmy, który otrzymał nową szatę graficzną, podkreślającą wysoką jakość produktu.
Zjeść bez stresu, czyli jak powinna wyglądać extra stołówka
„Extra!” – tak powinny reagować dzieci, wchodząc do stołówki. Jest ona bowiem nie tylko miejscem spożywania posiłków, ale także przestrzenią, w której uczniowie spotykają się podczas długiej przerwy, budują relacje i odpoczywają.
W Walentynki… serce rwie się do pieczenia!
Dookoła serca, serduszka, amorki i miłosne wyznania odmieniane we wszystkich przypadkach i językach, a przy tym… cała masa słodkości! Święto zakochanych to bardzo dobra okazja do przygotowania pysznego ciasta, tortu czy babeczek – specjalnie z myślą o najbliższych.
Netto rezygnuje ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego
Sieć handlowa Netto podjęła decyzję o wycofaniu ze swojej oferty jaj z chowu klatkowego. Jaja, które pochodzą od kur hodowanych w małych, ciasnych klatkach i karmionych często paszą z antybiotykami znikną ze sklepów do 2025 roku.
MAŁY SKLEP SPOŻYWCZY - DUŻY ZYSK
Przed właścicielami sklepów o małej powierzchni lub planujących ich otwarcie staje nie lada wyzwanie.
Idealny kurczak? 5 kroków do sukcesu – czyli jak osiągnąć poziom „master”
Smażony, pieczony lub gotowany, ale koniecznie doskonale przyprawiony – kurczak smakuje dobrze pod każdą postacią. Jak osiągnąć poziom „master”? Oto 5 kroków do przygotowania idealnego kurczaka.
„Przez żołądek do serca” - czyli idealna, walentynkowa kolacja z marką WINIARY!
Dziś - 14 lutego obchodzimy najbardziej romantyczne święto w roku – Walentynki.
Cukier Królewski na szóstkę!
Już po raz szósty Cukier Królewski zwyciężył w prestiżowym programie Laur Konsumenta. Zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii, co oznacza, że konsumenci uznali go za najpopularniejszą markę cukru w Polsce.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady
Wawel rozpoczął w styczniu kampanie promujące CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne, które do końca marca będą mocno widoczne w digitalu.
Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.
Świąteczne dania w ekspresowym tempie z bakaliami BackMit
Przed nami Święta. Czas spotkań przy choince, radosnego ucztowania i…wielu godzin spędzonych na komponowaniu menu.
Najczęściej czytane artykuły:
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
Czy dobrze zamroziłeś żywność po świętach?
Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę.
Nowe marki, nowe kampanie – Wawel promuje CocoACH! i MINIczekolady
Wawel rozpoczął w styczniu kampanie promujące CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne, które do końca marca będą mocno widoczne w digitalu.