Artykuły prasowe

Mleczna czy gorzka, czyli czekoladowe upodobania Polaków
Przypadający 7 lipca Światowy Dzień Czekolady to dobra okazja, by nieco lepiej poznać zwyczaje zakupowe Polaków związane z tym produktem. Jak wynika z badań*, jesteśmy wierni ulubionym markom, a kupując czekoladę często wrzucamy do koszyka od razu kilka tabliczek.

Słodki smak Tofflairs i słodki smak wygranej
Fani intensywnego karmelu i mlecznej słodyczy - przygotujcie się! Przez najbliższe dwa miesiące możecie brać udział w startującej właśnie Loterii Tofflairs i wygrywać atrakcyjne nagrody.

WAKACJE Z HELIO CZAS START!
Czekamy na nie cały rok! Pełne słońce, odpoczynek w ogrodzie lub na plaży, wycieczki w nieznane, odkrywanie nowych smaków… Gotowy na wakacyjny relaks z HELIO?
Rośnie rynek substytutów dla żywności pochodzenia zwierzęcego
Do 2035r. roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych mają stanowić do 11% światowego rynku białka. Pozytywny scenariusz, który zakłada uzyskanie pełnego wsparcia regulacyjnego oraz technologicznego, przewiduje nawet 22% udział.

Hity wśród letnich przetworów
Miesiące wakacyjne to czas największej obfitości warzyw i owoców. Jeśli chcemy zachować ich wyjątkowy smak na dłużej to już teraz należy pomyśleć o przygotowaniu domowych przetworów.

Żabka wspiera zrównoważone życie w zgodzie z planetą
Żabka jako firma odpowiedzialna już dziś myśli o lepszym jutrze i aktywnie działa na rzecz zrównoważonego życia w zgodzie z planetą, dla każdego i na co dzień.

Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”.

Piknikowo!
Letni piknik z rodziną? Brzmi super! Potrzebujesz pomysłu na zdrową i pożywną przekąskę? #HELIOinspiruje! Zobacz nasze propozycje na upalny poranek lub popołudnie ;-)

Rozwój w czasach pandemii – Starbucks nie czeka z otwarciem nowych kawiarni
W czasie pandemii wiele lokali gastronomicznych musiało zakończyć swoją działalność lub zmienić całkowicie model biznesowy, żeby utrzymać się na rynku. Ale nie Starbucks!

Wielki powrót: Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake ponownie w sprzedaży
Marka E.Wedel wraz z siecią sklepów Lidl przygotowała dla fanów wedlowskich pianek słodką niespodziankę. Na sklepowe półki powrócił letni, limitowany wariant Ptasie Mleczko® o smaku Mango Shake.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Najczęściej czytane artykuły:
M&M'S rusza z nową aktywacją: Złap swoją pczkę!
M&M’S®, jedna z najbardziej kultowych marek słodyczy, rozpoczęła nową aktywację promującą wspólne chwile z rodziną i przyjaciółmi. Do kampanii dołączona jest loteria, w której do 29 czerwca można zdobyć bilety w formie voucherów na festiwale i koncerty.
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.