Artykuły prasowe
MAKRO partnerem produktowym Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu"
Do połowy października 2016 r. mieszkańcy Małopolski będą mieli okazję rozmaskować się w regionalnych produktach i skorzystać z oferty food trucków, które przemierzają całe województwo w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu“.

Familijne 2GO, Grześki Mega i Oranżada Hellena Perłami Rynku FMCG 2016!
Konkurs Perły Rynku FMCG 2016 wyłonił najlepsze nowości branży FMCG. Prestiżowy tytuł przyznano trzem produktom Grupy Colian. Wśród elitarnego grona laureatów znalazły się nowe propozycje marek Familijne, Grześki i Hellena.

Kolejna odsłona kampanii marki Ricola w telewizji
Już w październiku rusza kolejna kampania TV szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola!

Sery BIO od Nuova Castelli w ofercie North Coast
Coraz więcej osób wybiera sery BIO pochodzące z ekologicznych gospodarstw. Naprzeciw oczekiwaniom polskich klientów wychodzi North Coast należący do Grupy Nuova Castelli, jednego z największych producentów i dystrybutorów serów włoskich oferujący pełną gamę serów BIO posiadających certyfikat DOP.

Owocowy kubek – z kampanią „Prosto z serca”!
W poniedziałek, 19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.

Porady kulinarne Nove, czyli jak rozmrażać mięso w prawidłowy sposób
Zamrażanie żywności jest bardzo popularnym sposobem przedłużania jej terminu przydatności do spożycia. Decydując się na taką praktykę w przypadku mięsa, bardzo istotna jest wiedza na temat jego późniejszej obróbki, zaczynając już od momentu wyciągnięcia z zamrażalnika i procesów rozmrażania.
Więcej Francji za mniej – Święto Handlu Francuskiego w Carrefour Polska
W ramach kampanii edukacyjnej French Touch, organizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski, klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour mogą kupić francuskie wyroby w atrakcyjnych cenach. Firma Carrefour Polska jest Partnerem kampanii.

Moc szwajcarskich ziół, czyli cukierki marki Ricola
Szwajcarska jakość połączoną z wiedzą o ziołach: to właśnie Ricola – wyjątkowe cukierki produkowane z naturalnie uprawianych w szwajcarskich górach ziół.

Zadbaj o szczupłą sylwetkę z kaszą bulgur marki Halina – najmniej kaloryczną z kasz!
Dla wielu z nas początek jesieni to czas, kiedy zaczynamy obawiać się o przybycie dodatkowych kilogramów. Latem ruszamy się bowiem więcej, mamy również nieograniczony dostęp do niskokalorycznych, sezonowych warzyw.
Jedz i kupuj odpowiedzialnie z Rio Mare
Rio Mare to nie tylko doskonałej jakości ryby. To gwarancja, że droga, którą przebyły, jest ściśle monitorowana i odbywa się wedle najsurowszych reguł. Celem jest ochrona morskiego ekosystemu i środowiska, pracownikom najlepszych warunków pracy oraz propagowanie zdrowej diety.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!