Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Nowe inwestycje Wosany w Andrychowie

Nowe inwestycje Wosany w Andrychowie

2016-09-22

W związku z rozwojem firmy Wosana oraz rosnącym zapotrzebowaniem rynku na produkty typu: soki, napoje, wody w zakładzie w Andrychowie powstają nowe magazyny oraz linie produkcyjne. Inwestycje mają na celu usprawnienie działania oraz jeszcze szybszą reakcję na zamówienia oraz potrzeby klientów.

więcej »

MAKRO partnerem produktowym Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu"

2016-09-22

Do połowy października 2016 r. mieszkańcy Małopolski będą mieli okazję rozmaskować się w regionalnych produktach i skorzystać z oferty food trucków, które przemierzają całe województwo w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu“.

więcej »
Familijne 2GO, Grześki Mega i Oranżada Hellena  Perłami Rynku FMCG 2016!

Familijne 2GO, Grześki Mega i Oranżada Hellena Perłami Rynku FMCG 2016!

2016-09-22

Konkurs Perły Rynku FMCG 2016 wyłonił najlepsze nowości branży FMCG. Prestiżowy tytuł przyznano trzem produktom Grupy Colian. Wśród elitarnego grona laureatów znalazły się nowe propozycje marek Familijne, Grześki i Hellena.

więcej »
Kolejna odsłona kampanii marki Ricola w telewizji

Kolejna odsłona kampanii marki Ricola w telewizji

2016-09-21

Już w październiku rusza kolejna kampania TV szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola!

więcej »
Sery BIO od Nuova Castelli w ofercie North Coast

Sery BIO od Nuova Castelli w ofercie North Coast

2016-09-21

Coraz więcej osób wybiera sery BIO pochodzące z ekologicznych gospodarstw. Naprzeciw oczekiwaniom polskich klientów wychodzi North Coast należący do Grupy Nuova Castelli, jednego z największych producentów i dystrybutorów serów włoskich oferujący pełną gamę serów BIO posiadających certyfikat DOP.

więcej »
Owocowy kubek – z kampanią „Prosto z serca”!

Owocowy kubek – z kampanią „Prosto z serca”!

2016-09-21

W poniedziałek, 19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.

więcej »
Porady kulinarne Nove, czyli jak rozmrażać mięso w prawidłowy sposób

Porady kulinarne Nove, czyli jak rozmrażać mięso w prawidłowy sposób

2016-09-20

Zamrażanie żywności jest bardzo popularnym sposobem przedłużania jej terminu przydatności do spożycia. Decydując się na taką praktykę w przypadku mięsa, bardzo istotna jest wiedza na temat jego późniejszej obróbki, zaczynając już od momentu wyciągnięcia z zamrażalnika i procesów rozmrażania.

więcej »

Więcej Francji za mniej – Święto Handlu Francuskiego w Carrefour Polska

2016-09-20

W ramach kampanii edukacyjnej French Touch, organizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski, klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour mogą kupić francuskie wyroby w atrakcyjnych cenach. Firma Carrefour Polska jest Partnerem kampanii.

więcej »
Moc szwajcarskich ziół, czyli cukierki marki Ricola

Moc szwajcarskich ziół, czyli cukierki marki Ricola

2016-09-20

Szwajcarska jakość połączoną z wiedzą o ziołach: to właśnie Ricola – wyjątkowe cukierki produkowane z naturalnie uprawianych w szwajcarskich górach ziół.

więcej »
Zadbaj o szczupłą sylwetkę z kaszą bulgur marki Halina – najmniej kaloryczną  z kasz!

Zadbaj o szczupłą sylwetkę z kaszą bulgur marki Halina – najmniej kaloryczną z kasz!

2016-09-20

Dla wielu z nas początek jesieni to czas, kiedy zaczynamy obawiać się o przybycie dodatkowych kilogramów. Latem ruszamy się bowiem więcej, mamy również nieograniczony dostęp do niskokalorycznych, sezonowych warzyw.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito