Artykuły prasowe

Od 75 lat jesteśmy w najlepszym miejscu, w Waszych rękach. Dziękujemy!
Ten rok dla marki WINIARY jest szczególnie wyjątkowy! Wiecie dlaczego?

Mintaj od FRoSTY na 4 nowe sposoby!
Delikatny w smaku i lekki, jest idealny dla całej rodziny. Mintaj – bo o nim mowa – to jedna z ulubionych ryb Polaków.W ofercie FRoSTY znajdziemy go teraz w klasycznej panierce, w cieście oraz w towarzystwie ziół.Którą wersję wybierzesz?

RESTAURACJE PO KUCHENNYCH REWOLUCJACH MAGDY GESSLER… CZY BYŁO WARTO?
Gdy kończą się pomysły na biznes gastronomiczny, właściciele kawiarni, barów i restauracji szukają profesjonalnej pomocy.
Sieć MILA otworzyła kolejną placówkę!
W Kalwarii Zebrzydowskiej otworzył się pierwszy sklep spożywczy sieci Mila, należący do spółki market-Detal. Uroczyste otwarcie supermarketu przy ulicy Jagiellońskiej 34 odbyło się 24 września br.

Otwarcie jesiennej edycji spotkań z cyklu ,,Szef dla Szefów"
6. września 2016 w Akademii MAKRO w Warszawie odbył się pokaz kulinarny otwierający jesienny cykl spotkań Szef dla Szefów, organizowany przez firmę MAKRO Cash & Carry Polska.

Jak opakować produkt żywnościowy tak aby się sprzedał? Szkolenia specjalisty na targach TAROPAK
Specjalista od Visual Merchendisingu Dr Marek Borowiński wystąpi 28 września podczas Targów Taropak w Poznaniu.

Tradycyjne, włoskie specjały z pomidorami marki Happy Frucht
Potrawy kuchni włoskiej mają rzesze wielbicieli na całym świecie. Sekretem apetycznego spaghetti, lasagne lub pizzy są przede wszystkim wysokogatunkowe pomidory.

Pyszne pasztetowe przekąski, którymi zachwycisz gości!
Czy można przygotować apetyczną przekąskę z pasztetem w roli głównej? Nic prostszego! Podpowiadamy, co można przyrządzić, by było szybko, wygodnie i smacznie, więc jeśli szukasz pomysłu na nietuzinkowe zakąski, sprawdź nasze propozycje i zainspiruj się kulinarnie!

Smart cooking, czyli sprytne gotowanie
Lubisz gotować, ale często nie masz czasu na to, by przyrządzić obiad od A do Z? Mamy na to sposób! Podpowiadamy, jak wykorzystać dania gotowe, by ugotować obiad szybko, wygodnie i… nietypowo.
Kategorie produktów trudnych. Jak kształtować wizerunek marki?
Z marketingowego punktu widzenia, zarówno konserwy, pasztety, jak i dania gotowe można zaliczyć do kategorii produktów trudnych. Z jednej strony pewna grupa konsumentów jest przywiązana do ich smaku i kupuje je, z drugiej, postrzegane są jako produkty niskiej jakości.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!