Artykuły prasowe

Mintaj od FRoSTY na 4 nowe sposoby!
Delikatny w smaku i lekki, jest idealny dla całej rodziny. Mintaj – bo o nim mowa – to jedna z ulubionych ryb Polaków.W ofercie FRoSTY znajdziemy go teraz w klasycznej panierce, w cieście oraz w towarzystwie ziół.Którą wersję wybierzesz?

RESTAURACJE PO KUCHENNYCH REWOLUCJACH MAGDY GESSLER… CZY BYŁO WARTO?
Gdy kończą się pomysły na biznes gastronomiczny, właściciele kawiarni, barów i restauracji szukają profesjonalnej pomocy.
Sieć MILA otworzyła kolejną placówkę!
W Kalwarii Zebrzydowskiej otworzył się pierwszy sklep spożywczy sieci Mila, należący do spółki market-Detal. Uroczyste otwarcie supermarketu przy ulicy Jagiellońskiej 34 odbyło się 24 września br.

Otwarcie jesiennej edycji spotkań z cyklu ,,Szef dla Szefów"
6. września 2016 w Akademii MAKRO w Warszawie odbył się pokaz kulinarny otwierający jesienny cykl spotkań Szef dla Szefów, organizowany przez firmę MAKRO Cash & Carry Polska.

Jak opakować produkt żywnościowy tak aby się sprzedał? Szkolenia specjalisty na targach TAROPAK
Specjalista od Visual Merchendisingu Dr Marek Borowiński wystąpi 28 września podczas Targów Taropak w Poznaniu.

Tradycyjne, włoskie specjały z pomidorami marki Happy Frucht
Potrawy kuchni włoskiej mają rzesze wielbicieli na całym świecie. Sekretem apetycznego spaghetti, lasagne lub pizzy są przede wszystkim wysokogatunkowe pomidory.

Pyszne pasztetowe przekąski, którymi zachwycisz gości!
Czy można przygotować apetyczną przekąskę z pasztetem w roli głównej? Nic prostszego! Podpowiadamy, co można przyrządzić, by było szybko, wygodnie i smacznie, więc jeśli szukasz pomysłu na nietuzinkowe zakąski, sprawdź nasze propozycje i zainspiruj się kulinarnie!

Smart cooking, czyli sprytne gotowanie
Lubisz gotować, ale często nie masz czasu na to, by przyrządzić obiad od A do Z? Mamy na to sposób! Podpowiadamy, jak wykorzystać dania gotowe, by ugotować obiad szybko, wygodnie i… nietypowo.
Kategorie produktów trudnych. Jak kształtować wizerunek marki?
Z marketingowego punktu widzenia, zarówno konserwy, pasztety, jak i dania gotowe można zaliczyć do kategorii produktów trudnych. Z jednej strony pewna grupa konsumentów jest przywiązana do ich smaku i kupuje je, z drugiej, postrzegane są jako produkty niskiej jakości.
Pochodzenie ma znaczenie, czyli o zakupowych preferencjach Polaków
Polacy przywiązują coraz większą wagę do kraju pochodzenia produktów – ponad połowa badanych konsumentów przyznaje, że jest to czynnik brany pod uwagę przy zakupie. W zależności od branży, jest on mniej lub bardziej znaczący.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!