Artykuły prasowe
POSTAW NA RYBĘ ZE SPRAWDZONYCH ŁOWISK
Jak pokazują badania Instytutu GfK łączna wartość nakładów ponoszonych przez polskie gospodarstwa domowe na zakup świeżych ryb wynosi ponad 1,4 miliarda złotych w skali roku.

Gotujesz czy kupujesz? Podsumowanie projektu #WiemCoJem
Nie od dziś wiadomo, że jedną z podstaw dobrego zdrowia jest właściwe odżywianie. Do samodzielnego przygotowywania pełnowartościowych posiłków potrzebny jest jednak czas, którego tak bardzo nam dziś brakuje.

Milkizz - pierwsza czekolada o smaku mleka z tubki
Z początkiem października Wawel wystartował z komunikacją debiutującej w ofercie pozycji czekolady Milkizz. To ekstra mleczna czekolada z oryginalnym i jedynym na rynku nadzieniem o smaku mleka z tubki.

Gdzie jesienią i zimą szukać pełnowartościowych warzyw i owoców?
Jesień nieuchronnie zapowiada nadejście zimy. Rozpoczął się czas, kiedy ze straganów znikają świeże warzywa i owoce. Często w okresie tym z góry zakładamy, że nasza dieta pozbawiona będzie cennych substancji odżywczych i witamin.

Dżemy Premium Stovit
Tradycyjny polski smak zamknięty w małym kubeczku. Tak w skrócie można opisać Powidła śliwkowe Stovit.

Dżemy Premium Stovit
Wysoka zawartość owoców, brak konserwantów i sztucznych barwników – to główne cechy charakterystyczne Dżemów Premium Stovit.
Świąteczne i smaczne niespodzianki kulinarne
Poznaj nową linię produktów Premieur

Świąteczne farsze z kaszami marki Halina
Wielkimi krokami zbliżają się do nas najbardziej wyczekiwane święta w roku. W trakcie ich trwania sporo czasu spędzamy przy świątecznym stole, pozwalając sobie na mniej restrykcyjne przestrzeganie codziennej diety.

Gęsina? Na świętego Marcina!
11 listopada obchodzimy dzień św. Marcina, patrona żołnierzy i podróżników. Z tej okazji dawną tradycją na polskich stołach było podawanie gęsiny. Dziś coraz bardziej ochoczo chcemy przywracać ten zwyczaj, serwując domownikom i gościom idealnie przygotowaną gęś. Idealnie, czyli jak?

Fafernuchy – kurpiowskie ciastka z marchwi i pieprzu
Kuchnia kurpiowska słynie z prostoty i naturalności. Jej znakiem rozpoznawczym są bardzo wyraźne i ostre smaki, które odnaleźć można także w… tradycyjnych ciasteczkach Fafernuchach!
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!