Zdrowa żywność - poradnik o zdrowiu

Artykuły prasowe

Burger? Dlaczego nie!  Food truck FRoSTY ruszył w trasę

Burger? Dlaczego nie! Food truck FRoSTY ruszył w trasę

2016-11-16

FRoSTA podsumowuje pierwsze efekty nowej kampanii promocyjnej. 2 miasta i setki rozdanych burgerów – takim wynikiem skończyły się dwa promocyjne eventy.

więcej »
Nowość! Makarony pełnoziarniste marki Arrighi

Nowość! Makarony pełnoziarniste marki Arrighi

2016-11-16

Coraz więcej ludzi stara się spożywać posiłki zgodnie z zasadami zdrowego odżywiania. Nieodłącznym elementem takiego stylu życia jest zamiana tradycyjnych produktów na ich zdrowsze odpowiedniki.

więcej »
Dlaczego świąteczne kubki Starbucks są w tym roku wyjątkowe?

Dlaczego świąteczne kubki Starbucks są w tym roku wyjątkowe?

2016-11-16

W kawiarniach Starbucks pojawiła się już specjalna edycja czerwonych kubków. Dla wszystkich wielbicieli marki to znak, że Święta zbliżają się wielkimi krokami. W tym roku - po raz pierwszy - czerwone kubki Starbucks zaprojektowali sami klienci!

więcej »
The Glenlivet Cipher – Tajemnica Smaku

The Glenlivet Cipher – Tajemnica Smaku

2016-11-16

The Glenlivet Cipher to jedyny single malt, którego sekret poznajemy dopiero po otwarciu. Wszystkie jego walory, zarówno smakowe jak i zapachowe, są tajemnicą. Jedynie degustacja daje szansę na rozszyfrowanie zagadki, jaką przygotował Master Distiller whisky The Glenlivet, Alan Winchester.

więcej »
Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta

Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta

2016-11-15

W poniedziałek, 7 listopada, ruszyła kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia prosto z serca jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do 4 grudnia br.

więcej »
MOJA PIERWSZA CISOWIANKA - Nowość dla Dzieci

MOJA PIERWSZA CISOWIANKA - Nowość dla Dzieci

2016-11-15

Oferta ZL Nałęczów Zdrój powiększyła się o MOJĄ PIERWSZĄ CISOWIANKĘ – dedykowaną najmłodszym naturalną wodę mineralną Cisowianka w małych butelkach o pojemności 0,33 litra.

więcej »
Międzynarodowy Jarmark Produktów Regionalnych w CH Blue City

Międzynarodowy Jarmark Produktów Regionalnych w CH Blue City

2016-11-15

Podróże kształcą – również te kulinarne. Odbywający się cyklicznie w Centrum Handlowym Blue City Międzynarodowy Jarmark Produktów Regionalnych jest świetną okazją do poznania smaków z różnych zakątków Polski, Europy i świata. Kolejna edycja odbędzie się w dniach 17-20 listopada.

więcej »
Len mielony na świątecznym stole

Len mielony na świątecznym stole

2016-11-14

Każdego roku wyczekujemy Świąt Bożego Narodzenia stęsknieni za tradycyjnymi wigilijnymi potrawami. Niestety często nie należą one do najzdrowszych, a duża ilość smażonych i obfitych posiłków dają nam się we znaki jeszcze długo po odśpiewaniu ostatniej kolędy.

więcej »
Program „Doceń polskie” partnerem merytorycznym KONGRESU 590

Program „Doceń polskie” partnerem merytorycznym KONGRESU 590

2016-11-14

- Każda inicjatywa wspierająca polskie firmy jest warta uwagi, tym bardziej gdy o rodzimych przedsiębiorstwach dyskutują przedstawiciele różnych środowisk - mówi Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” o KONGRESIE 590.

więcej »
LenVitol – Dbaj o siebie nie tylko od święta

LenVitol – Dbaj o siebie nie tylko od święta

2016-11-14

W ferworze przedświątecznych przygotowań łatwo jest zapomnieć o codziennych zdrowych nawykach żywieniowych. Tymczasem codzienna porcja zdrowej diety to podstawa naszego samopoczucia i sprawnego działania organizmu, co jest szczególnie ważne w sezonie jesienno-zimowym.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.

Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.

Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.

Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito