Artykuły prasowe
Rynek gotowych sałat i sosów dynamicznie rośnie
Firma Kotaniec i Avit połączyły siły i wypuściły na rynek pakowane sałaty z dodatkiem sosu. - Pomysł gotowych sałat i sosów fantastycznie się przyjął i sprzedaż dynamicznie rośnie - więc naszym zdaniem potencjał na taki produkt jest olbrzymi.

Bułeczki, ciastka, torciki - czyli dynia na jesienne nastroje
Dynia przybyła do Europy z Ameryki Środkowej. Jest kojarzona z okresem jesiennym, kiedy przychodzi sezon na to wielkie, pomarańczowe warzywo. Okazuje się, że może ono być nie tylko bazą zup czy składnikiem tart i farszów, ale pomoże również przygotować doskonałe ciasta i inne desery.

Weekendowe śniadanie dla niej i dla niego – inne niż wszystkie i takie, że Łooo!
Poranki w weekendy to jedne z niewielu, kiedy dzień można rozpocząć spokojnie i leniwie.
Jesienne odkażanie gwarantem dobrej jakości plonów
Troska o uprawy nie kończy się w momencie zbiorów. Częste i obfite opady oraz długotrwałe utrzymywanie się wody sprzyjają rozwojowi chorób. Jedynie dezynfekcja przeprowadzona w odpowiedni sposób, zapewnia bezpieczne zimowanie.

Zrób burgera w domu, z FRoSTĄ!
Domowy burger? Nic prostszego! Szczególnie z nowościami od FRoSTY – Burgerami: szpinakowymi, kalafiorowo-brokułowymi oraz rybnymi. A Ty, po którą wersję sięgniesz?

Zupy na rozgrzewkę
Pogoda nie rozpieszcza, a słupek rtęci pokazuje coraz niższe temperatury. To znak, że nadszedł czas na ciepłe i sycące zupy. Warto przygotować je na bazie rozgrzewających jarzyn: porów, cebuli czy warzyw strączkowych.

Piernikowe Boże Narodzenie z Delectą!
Pierniki i pierniczki nieodzownie kojarzą się z zimą i Świętami Bożego Narodzenia. Zachwycają swoim niezwykle głębokim aromatem, który długo unosi się w całym domu.

Skąd pochodzi twój tuńczyk?
W dobie slow life przejrzysta ścieżka produkcji żywności jest czymś, czego domaga się coraz więcej świadomych konsumentów. Marka Rio Mare oferuje swoim klientom nieszablonową usługę – możliwość prześledzenia drogi, którą przebył jej flagowy produkt - tuńczyk Rio Mare.
POMYSŁ NA … świąteczną rybę z marką WINIARY!
POMYSŁ NA … świąteczną rybę z marką WINIARY!
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!