Artykuły prasowe
Energetyczne i apetyczne drugie śniadanie z marką Graal
Drugie śniadanie jest bardzo często niedocenianym i pomijanym posiłkiem w naszej diecie. Włączenie go na stałe do codziennego menu niesie za sobą wiele korzyści, a przygotowanie wcale nie musi być czasochłonne i skomplikowane.
Pachnąca grochówka z Galeo
Jedną z popularnych polskich zup jest grochówka. Jej smak doskonale podkreśli aromatyczna przyprawa do dań z fasoli Galeo.
Henryk Kania mocno wchodzi w rynek przekąsek. "Takich mięsnych snacków w Polsce jeszcze nie było"
Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem – to oferta mięsnych przekąsek od Henryka Kani, która wchodzi na sklepowe półki.
2 500 000 zł od marki Wawel na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów
2 500 000 zł od marki Wawel na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów
Góralki Ciacho – nowe ciastka w salonikach
Marka Góralki, znana dotychczas z chrupiących wafelków, wprowadza na rynek nowe produkty w nowej kategorii – wyjątkowe Góralki Ciacho. Można je kupić również w sieci saloników Kolportera, podobnie jak wafelki Góralki.
Podwójna przyjemność z sosami Folwark, czyli nowa linia produktów firmy Beer Fingers…
Cross promotion ze znanymi i lubianymi sosami Folwark.
Buziaki i cytrynowe całuski!
Dzień Niespodziewanego Całusa (24 lutego) to doskonała okazja, by wyrazić na słodko sympatię lub skrywane głębokie uczucia. Wystarczy najpierw zaczaić się w kuchni, przygotować caaały talerz cytrynowych całusków, a potem już tylko rozdawać, rozdawać… niespodziewane buziaki!
Tradycyjnie pyszne Święta
1 marca startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
Lech rozwija sieć sprzedaży. Nowy sklep firmowy w Białymstoku
Spółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w Białymstoku. To szósta już placówka w sieci renomowanego producenta tradycyjnych wyrobów z Podlasia.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Świąteczna musztarda od KAMIS
Święta z nutą świeżości: KAMIS wprowadza Musztardę z żurawiną w edycji limitowanej. Delikatna słodycz żurawiny i pikantność musztardy tworzą duet idealny na zimowy, rodzinny stół.
Wielozadaniowa Mąka Poznańska z dolnośląskiego Młyna Jaczkowice
Typ mąki wpływa na jej zastosowanie w kuchni. Dlatego, na przykład, delikatne mąki niskiego typu doskonale sprawdzą się przy lekkich wypiekach, takich jak ciasta, biszkopty, naleśniki, a nawet pierogi. Przykładem takiej mąki może być wielozadaniowa Mąka Poznańska z dolnośląskiego Młyna Jaczkowice.
Szafy chłodnicze – niezawodne rozwiązanie dla gastronomii i handlu
Szafy chłodnicze to podstawowe wyposażenie każdego lokalu gastronomicznego, sklepu spożywczego czy punktu handlowego, w którym konieczne jest przechowywanie żywności w kontrolowanej temperaturze.
Kamis inspiruje i wprowadza nowość na rynek
W odpowiedzi na codzienny pośpiech KAMIS wprowadza serię „Przepis na…”. Osiem produktów z przyprawami, ziołami oraz prostymi przepisami pozwala na szybkie przygotowanie pysznych dań, które oszczędzają czas, nie rezygnując z jakości posiłków.
Jak wybrać profesjonalną odzież gastronomiczną dla HoReCa? Praktyczne porady dla branży spożywczej
Branża HoReCa to świat, w którym detale tworzą całość. Od smaku potraw po wygląd personelu – wszystko musi grać. Profesjonalna odzież gastronomiczna to nie tylko estetyka, ale także komfort, higiena i bezpieczeństwo.
Najczęściej czytane artykuły:
Świąteczna musztarda od KAMIS
Święta z nutą świeżości: KAMIS wprowadza Musztardę z żurawiną w edycji limitowanej. Delikatna słodycz żurawiny i pikantność musztardy tworzą duet idealny na zimowy, rodzinny stół.