Artykuły prasowe
Poznaj przepis Vegety na walentynkową randkę w domu
Wielkimi krokami zbliża się święto miłości, czyli Walentynki. To dzień, który spędzamy z ukochanymi osobami, celebrując wspólne chwile i tworząc unikalne wspomnienia. W tym roku marka VEGETA zachęca, aby wspólnie odkrywać kulinarny świat, podczas wyjątkowej walentynkowej randki w domu!
Cebulka marynowana srebrna OLE! Chrupiąca, aromatyczna przekąska
Cebulka marynowana srebrna OLE! to prawdziwy przebój na każdą imprezę! Aromatyczna i chrupiąca, doskonale sprawdzi się jako samodzielna przekąska oraz jako dodatek do kanapek, sałatek czy koreczków.
Pistacjowe tiramisu z HELIO – rozkosz dla podniebienia
Tiramisu to włoski deser, który zdobył serca wielu smakoszy na całym świecie. Dziś zapraszamy Cię do wyjątkowej podróży kulinarno-smakowej, podczas której odkryjesz sekrety doskonałego pistacjowego tiramisu z wyjątkowymi bakaliami od HELIO.
Marka Jeżyki startuje z konkursem konsumenckim #MojaCOOLGirl
1 lutego rozpoczął się konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, przygotowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Łączna wartość nagród przekroczy 50 000 zł.
Zimą „Głodny nie jesteś sobą” – Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor
Snickers® przypomina nam, że podczas zimowych wyzwań głodni nie jesteśmy sobą. Ogólnopolska kampania jest już widoczna w 16 miastach w Polsce oraz w 6 najbardziej znanych zimowych kurortach. W ramach działań można zobaczyć również materiał powstały ze zwyciężczynią konkursu – „Influencer Snickers®”.
1 luty – Międzynarodowy Dzień bez Oleju Palmowego
Kiedy myślisz o trendach, co pierwsze przychodzi Ci na myśl? Ekologia, nowoczesność, zdrowe odżywianie? Marka HELIO idealnie wpisuje się we wszystkie te aspekty, bo posiada bogatą ofertę produktów, które trafiają w gusta nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
1 lutego br. rusza loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200 000 zł.
Polskie produkty są w modzie
Polacy chętnie wybierają produkty polskiego pochodzenia ze względu na ich wysoką jakość. Dla mazowieckiego hotelu Manor House SPA znaczenie ma też wspieranie lokalnego biznesu oraz ekologia. Takie podejście ceni coraz więcej z nas.
80% Polaków wie, czym jest dobre życie – wynika z raportu „Sztuka dobrego jutra”
80% Polaków jest w stanie określić, w jaki sposób definiują dobre życie, a już blisko 30% łączy dobre samopoczucie z odżywianiem. Między innymi takie wnioski płyną z raportu „Sztuka dobrego jutra” przygotowanego przez catering Maczfit we współpracy z analityczką trendów – Moniką Borycką.
Chrupki ryżowe
Jeśli deser to najlepiej przygotowany w zaciszu własnej kuchni. Umożliwia to nie tylko weryfikację jakości składników, ale również dobrą zabawę, jeżeli w jego przygotowaniu wezmą udział również najmłodsi domownicy.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Nowy Rok, Nowa Ja z HELIO
Nowy rok to idealny czas na wprowadzenie zmian w codziennym stylu życia. Jeśli na Twojej liście postanowień znalazło się zdrowe odżywianie, to świetnie trafiłeś! HELIO oferuje produkty, które nie tylko ułatwią Ci trzymanie się zdrowych nawyków, ale też sprawią, że będą one naprawdę smaczne.
Odkryj słodycze Wawel na wyjątkowe okazje
Nowy rok to czas pełen wyjątkowych chwil, które warto celebrować z bliskimi. W tym duchu marka Wawel przygotowała unikalną Ofertę Okazjonalną, czyli limitowaną edycję słodkości, idealną na nadchodzące okazje – Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.
Świąteczne dania w ekspresowym tempie z bakaliami BackMit
Przed nami Święta. Czas spotkań przy choince, radosnego ucztowania i…wielu godzin spędzonych na komponowaniu menu.
Najczęściej czytane artykuły:
HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.
Pistacjowe propozycje w zimowym menu Starbucks® podbiją serca!
Nowy rok to świetna okazja, by odkryć coś nowego. Zimowa oferta Starbucks® z pistacjowymi smakami z pewnością zachwyci! Od 7 stycznia w kawiarniach pojawią się limitowane Pistachio Flavour Latte oraz pyszne pistacjowe wypieki!
Odkryj słodycze Wawel na wyjątkowe okazje
Nowy rok to czas pełen wyjątkowych chwil, które warto celebrować z bliskimi. W tym duchu marka Wawel przygotowała unikalną Ofertę Okazjonalną, czyli limitowaną edycję słodkości, idealną na nadchodzące okazje – Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.
Nowy Rok, Nowa Ja z HELIO
Nowy rok to idealny czas na wprowadzenie zmian w codziennym stylu życia. Jeśli na Twojej liście postanowień znalazło się zdrowe odżywianie, to świetnie trafiłeś! HELIO oferuje produkty, które nie tylko ułatwią Ci trzymanie się zdrowych nawyków, ale też sprawią, że będą one naprawdę smaczne.
Jak cieszyć się Bożonarodzeniowymi smakołykami bez wyrzutów sumienia?
Święta, święta… a co po świętach? Ociężałość, zły nastrój, detoks? Otóż nie! Ten magiczny, wyczekiwany czas w roku nie powinien zakończyć się poczuciem winy, że sylwetka ucierpi przez chwilę przyjemności, jaką jest rodzinne rozkoszowanie się jedzeniem. Jak temu zapobiegać?