Artykuły prasowe

Pomysły HELIO na codzienne słodkie przyjemności
Idealne na co dzień - do kawy, herbaty, jak i na weekendowe śniadanie lub spotkanie w gronie przyjaciół :-) Wystarczy tylko dobry pomysł i… masa krówkowa HELIO, by w kilka minut wyczarować smaczny deser na każdą okazję! Nie wierzysz? Przekonaj się sam ;-)
Certyfikowane bakalie BIO od Bakalland
Konsumenci coraz większą wagę przykładają do zdrowego stylu życia i troszczą się o środowisko naturalne, dlatego chętnie sięgają po produkty ekologiczne. Odpowiadając na ich potrzeby, Bakalland – lider rynku bakalii – rozszerza asortyment o nową linię bakalii BIO.

PASTA PARTY W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
Tegoroczny Bieg Piastów został wzbogacony o pokazy kulinarne podczas „Pasta Party”, które odbywały się dwa razy dziennie w dniach 2-4 marca.
Henryk Kania wśród najcenniejszych marek. ZM Kania jednym z liderów rynku
ZM Henryk Kania S.A. umacniają swoją pozycję rynkową i dynamicznie zwiększają sprzedaż. A marka Henryk Kania właśnie znalazła się wśród najcenniejszych polskich brandów.

Suszone pomidory w oleju z ziołami OLE! – aromatyczna włoska wycieczka
Czerwone niczym zachodzące włoskie słońce, suszone pomidory mają w sobie prawdziwy czar południa.

Goplany i Solidarności WielkaMOC na Wielkanoc!
Z okazji zbliżającej się Wielkanocy polskie marki Goplana i Solidarność przygotowały specjalne oferty słodyczy, z którymi świąteczne chwile będą jeszcze słodsze.

Pan Pomidor z porcją ciepła na warszawskich ulicach
20 lutego br. Pan Pomidor - właściciel marki świeżych zup, rozpoczął misję zimowego rozgrzewania Warszawiaków. Akcję samplingową „Porcja ciepła od Pana Pomidora” zainicjowano wśród łyżwiarzy na lodowisku na Rynku Starego Miasta.

Energetyczne i apetyczne drugie śniadanie z marką Graal
Drugie śniadanie jest bardzo często niedocenianym i pomijanym posiłkiem w naszej diecie. Włączenie go na stałe do codziennego menu niesie za sobą wiele korzyści, a przygotowanie wcale nie musi być czasochłonne i skomplikowane.

Pachnąca grochówka z Galeo
Jedną z popularnych polskich zup jest grochówka. Jej smak doskonale podkreśli aromatyczna przyprawa do dań z fasoli Galeo.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Najczęściej czytane artykuły:
Mars wyróżniony w rankingu World’s Best Companies 2025 magazynu TIME
Mars, Incorporated, globalny lider w branżach słodyczy, przekąsek, żywności oraz produktów i usług dla zwierząt, znalazł się w pierwszej edycji rankingu World’s Best Companies 2025.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!