Artykuły prasowe

2 MILIONY NOWYCH DRZEW I BUTELKI Z SUROWCA WTÓRNEGO
Rusza 10. edycja programu „Po Stronie Natury”, w ramach której posadzonych zostanie kolejne 2 miliony drzew.

Kolejne produkty spożywcze zostały ocenione przez ekspertów programu „Doceń polskie”
Od siedmiu lat organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” namawiają do sięgania po żywność krajowych producentów. Wartościową rekomendacją dla konsumentów szukających rodzimych artykułów spożywczych wysokiej jakości są certyfikaty programu.

Witmar poszerza ofertę soków. Trzy nowe smaki trafiły do sklepów
Soki z jarmużu i pomarańczy, buraka i jabłka oraz z ananasa znalazły się w ofercie produktów marki Witmar. Nowe smaki już trafiły na sklepowe półki.

Śliwki suszone z linii bez konserwantów HELIO Natura
To zdrowy i naturalny dodatek do wiosennych potraw z grilla, np. do szaszłyków, boczku czy wyśmienitych sosów.

MODERN-EXPO PARTNEREM KONGRESU RYNKU FMCG
Już 10 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się 11. Kongres Rynku FMCG. To jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej, podczas którego spotykają się przedstawiciele handlu, dystrybucji oraz producenci i dostawcy usług.

XXVIII obrady Loży Ekspertów programu „Doceń polskie”
- Mimo upływu czasu zasady przyznawania znaku jakości „Doceń polskie” pozostają niezmienne i strategia ta przynosi dobre rezultaty. Za nami dwudziesta ósma ocena żywności - mówił Marek Bielski, twórca programu „Doceń polskie".

Wielozadaniowa Delikatesowa
Marynowanie, nacieranie ziołami, przyprawianie – sposobów na podkreślenie i wydobycie smaku potraw jest wiele. Znaczenie ma również to z jakim dodatkiem zaserwujemy gotowe dania. W tej roli świetnie sprawdzą się produkty WSP Społem np. Musztarda Kielecka delikatesowa.

Słodka czy ostra – wybierz Kielecką!
Musztardy są doceniane w polskiej kuchni od lat. To uniwersalne dodatki, które pasują do wielu potraw. WSP Społem w swojej ofercie ma ich aż 8 wariantów smakowych, więc każdy znajdzie dla siebie coś dobrego.
EuroCucina 2018: Beko przygotowuje wspaniałą kulinarną ucztę „Jedz jak Mistrz”
Marka Beko, wiodący producent sprzętów AGD na rynku europejskim, podczas targów EuroCucina w Mediolanie przybliżyła uczestnikom swoją nową inicjatywę społeczną „Eat Like a Pro”, w Polsce znaną pod hasłem „Jedz jak mistrz”.

Grilluj z Kieleckim!
Wiosna to spacery, jazda na rowerze, wesoła atmosfera, spotkania z przyjaciółmi oraz… grillowanie! Pyszności z rusztu są dobrą propozycją na posiłek w plenerze. Nie można zapomnieć o odpowiednich dodatkach np. Ketchupach Kieleckich, które urozmaicą smak grillowanych potraw.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Kolejna kawiarnia Starbucks już otwarta
W tym roku Starbucks rozszerzył swoją obecność o cztery nowe miasta, a 15 lipca otworzy się kolejny lokal w Bielsku-Białej, który będzie 90. w Polsce. Dzięki tym otwarciom marka zbliża się do swoich Gości, oferując kawę 100% Arabica i unikalną atmosferę w każdej kawiarni.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.