Artykuły prasowe
Mondelēz International: Milka dołącza do naszego programu zrównoważonej uprawy kakaowca Cocoa Life
W Polsce, logotypy programu Cocoa Life pojawią się na opakowaniach tabliczek czekolady Milka już w sierpniu 2018 r., a kolejne produkty z portfolio marki w Europie zostaną objęte programem w późniejszym terminie.

25 sierpnia przypada Dzień polskiej żywności
Już teraz warto zaznaczyć w kalendarzu datę 25 sierpnia, wtedy bowiem przypada Dzień polskiej żywności. Nietypowe święto, którego inicjatorami są organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, będziemy obchodzić już po raz szósty.

Ketchup śliwkowy – nowoczesna odsłona kuchni staropolskiej
Na rynku kulinarnym coraz bardziej wyraźny jest trend związany z powrotem do tradycji naszych przodków. Coraz więcej restauracji czy ekspertów kulinarnych wprowadza „zapomniane” smaki i przyprawy do swoich potraw i przepisów.
Kibice stawiają na pizzę!
PizzaPortal.pl zbadała, jakie były kulinarne upodobania Polaków podczas mundialu w 2014 roku. Niekwestionowanym faworytem wśród dań zamawianych na wynos okazała się pizza (85 proc. zamówień), a najwięcej dostaw zrealizowano w Łodzi, Warszawie i Gdańsku.

Kibicuj z HELIO!
Firma HELIO przygotowała NOWĄ, LIMITOWANĄ EDYCJĘ BAKALII KIBICA, które idealnie wpasują się w klimat rozpoczynających mistrzowskich rozgrywek na stadionach.

Mundialowy finger food
Przed nami ponad miesiąc piłkarskich zmagań! O to, aby podczas celebrowania mundialowych emocji nie zabrakło pysznych przekąsek, zadba FRoSTA.

Słodkie wypieki z Galeo
Z truskawkami czy z rabarbarem? Ciasto jogurtowe z proszkiem do pieczenia Galeo doskonale łączy się z ulubionymi owocami. Smakuje dorosłym i dzieciom.
Niech uniosą Cię marzenia – loteria marki Familijne
1 czerwca wystartowała loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” marki Familijne. Na wielbicieli wafli i ciastek przewidziano nagrody finansowe. Ogólnopolska promocja uzyska intensywne wsparcie marketingowe.

Marynowana cebulka, czyli złota klasyka w smacznej odsłonie
Delikatna i chrupiąca oraz dodająca charakterystycznego smaku potrawom.

Marwit tego lata wprowadza aż dwie limitowane serie soków
Po zeszłorocznym sukcesie sezonowego soku z jabłek i ogórka z imbirem, marka Marwit zdecydowała, że tego lata produkt ten powróci na półki sklepów. Wcześniej do sprzedaży trafił sok z jabłek, rabarbaru i buraka.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Loteria Orbit® Refreshers nowa edycja!
Tym razem na uczestników wyjątkowej zabawy marki Orbit® Refreshers z portfolio MARS czekają wyjątkowe nagrody, w tym ręcznie personalizowane buty stworzone we współpracy z uznaną marką MattB Customs. Zgłoszenia można przesyłać do 27 lipca 2025 roku.
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana z Żabki i szuka zespołu testerów
W Żabce robi się naprawdę włosko! Do zespołu dołączył właśnie Stefano Terrazzino – tancerz, artysta i miłośnik włoskiej kuchni – który jako nowy Ekspert Włoskości będzie czuwał nad autentycznością i smakiem Pinsy Italiana – przygotowywanej z długo dojrzewającego ciasta, ręcznie formowanej.
Przenieś się prosto do Włoch dzięki nowościom od Starbucks
Już od 24 czerwca w kawiarniach Starbucks przeniesiemy się prosto do słonecznych Włoch, dzięki najnowszej linii mrożonych kaw o smaku tiramisu. Ciesz się długimi, letnimi dniami i chwilami na świeżym powietrzu z wyjątkowymi napojami, których każdy łyk smakuje jak wakacje!
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Najczęściej czytane artykuły:
5 praktyk Mars w raporcie FOB
Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”. Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje zaangażowanie społeczne i odpowiedzialne podejście do biznesu.
Loteria Orbit® Refreshers nowa edycja!
Tym razem na uczestników wyjątkowej zabawy marki Orbit® Refreshers z portfolio MARS czekają wyjątkowe nagrody, w tym ręcznie personalizowane buty stworzone we współpracy z uznaną marką MattB Customs. Zgłoszenia można przesyłać do 27 lipca 2025 roku.
Wyzwanie dla Rodziny – Stały Dostęp do Czystej i Smacznej Wody
Codzienne potrzeby każdej rodziny wymagają stałego dostępu do czystej, zdrowej wody. Jak sprostać temu wyzwaniu, unikając kompromisów między wygodą, jakością, ekologią a estetyką nowoczesnej kuchni? Współczesna technologia oferuje inteligentne, zintegrowane rozwiązanie.
Fresh&Fruity Citrus Lemonade – orzeźwiający smak lata!
Marka Fresh&Fruity, znana z owocowych galaretek z nadzieniem, rozszerza swoją ofertę o nowy, limitowany smak dostępny wyłącznie latem – Citrus Lemonade.
Nowe kolekcje Waterdrop - Wildberry Fusion i Paradise Fusion w letnich smakach
Nowością od Waterdrop są dwa wakacyjne smaki w edycji limitowanej – Wildberry Fusion, który nawiązuje do owoców leśnych, które spotkać można podczas letnich wycieczek w góry. Drugi, Paradise Fusion, przywołuje urlop w tropikach i relaks przy basenie.